patetiskt

Sitter och funderar på om jag möjligtvis ska göra en "favorit" i repris. Förra veckan, när typ halva stan festade, stod jag hemma med diskborsten i högsta hugg. Ville få det snyggt till dagen efter, så jag slapp greja med det då. Att klockan närmade sig halv ett på natten verkade inte röra mig i ryggen alls. Patetiskt? O ja! Jag kan dock lova att den förbaskade disken blev fäääääääärdig!! Härligt!

Ringde min sk hyresvärd igår, ang vattenläckan. Han hörde ju inte av sig som han lovat, så enda sättet för min irritation att släppa var att ringa honom. Hans halvt otrevliga ton uppskattades inte, särskilt inte eftersom det är han som glömmer mig! Aja, han nämnde ngt om en kompensation eftersom mitt halltak kommer få se ut som det gör ett tag till. Skulle ses en sväng imorgon, och diskutera detta. Håll tummarna för något bra! :)

Nej, om man skulle ta och ordna till sitt hem lite. Diskberget bara växer...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ett disk-berg är aldrig fnissigt att mötas av.. :[ Mitt bara växer o växer o inte tar jag tag i detta heller..? Syns imon Jog!

2008-07-22 @ 23:46:35
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0