idioter...

...är vi allihopa? Ja, för inte en jäkel har kunnat ge mig ett bra svar på huruvida bananflugor kan växa och bli groteska (läs: en aning större) eller inte. Ja, förutom min lilla L då. "Men det är väl klart att de inte kan. Trodde du de kunde växa och bli någon jävla drottning eller?!" Eh, lilla söta du. Bara för att vår drottning är tysk behöver hon inte mobbas. Eller hur menade du? tss.

Inte är det enbart lilla L som har gjort att jag börjat skratta åt något med ett djur idag. Inte då. Marie och jag åkte på vår gemensamma drygttvåtimmarlånga-rast till Säffle för lite glass, och passade då även på att göra en snabbvisit på Audio Video för att spana billiga mobiltelefoner. Ungefär 30 meter från parkeringen började Marie småskrika, stannade någon sekund senare bilen (kvar på vägen måste tilläggas) och dök ner med både näsa och händer i sin behå. Halvt panisk och med roliga ljud lyckades hon efter en stunds letande dra upp ett styck, troligen vettskräm, nyckelpiga från dibehagen. Lite som ett ärkeskratt ekade efter detta. Jävla tok! :)

Köpte med oss tre liter jordgubbar från den fula stade Säffle, och svängde in på affären här i stan för att köpa tårtbottnar och marsansås. Allt för att få ihop en välsmakande sommartårta att avnjuta på jobbets balkong. Resultatet av våra inköp klagade varken Roger, Malin, tanterna eller farbröderna på. Inte jag eller Marie heller för den delen. Lite måste man ju unna sig i sommarvärmen.

Imorgon vankas jobb mellan sju och tre, känns helt okej. Efter det blir det till att dra hem för att tvätta och packa inför torsdagens tur till Stockholm. Tro mig, jag är redan nervig. Mes på Lisa, ujuj.

Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd. Jag kan åka buss (själv), jag är inte rädd!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hmm.. Ok för denna gången då.. 1-0 till dej. Men vänta du bara! Här vankas revansch! :P

2008-07-01 @ 23:41:54
URL: http://herrkaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe med nyckelpigan i behagen hehehehehehehe!!!

2008-07-02 @ 16:53:49
Postat av: Liz

haha sötaste du de går fint ;)

2008-07-02 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0