svimma?!

Fick gå och lägga mig med totala magsmärtor igår. Bävade för magsjuka, så hinken stod i beredskap fem centimeter från sängen. Det gick över dock, gudskelov!

Skulle ju egentligen börjat jobba klockan ett idag. Det tyckte nog inte Annelie på kontoret, som ringde och väckte mig strax efter åtta. "Du kan inte börja nu, och gå till fyra?" Eh, joo... Kan jag väl. Stressade som en blå, kom dit. Gick och letade efter Katarina... Hjälpte till lite. Och vad händer? Jo, jag känner att det börjar svartna för ögonen. Försökte koppla bort det ett par ggr, men gick sådär. Så jag ramlade typ ihop på golvet, eller ja... Fick sätta mig ner, såg konstigt och det snurrade som tusan. Usch! Väldigt roligt att typ svimma i närheten av de boende. Not!

Åt frukost, tänkte att det skulle ge med sig. Javisst, känner inte av att jag ska svimma längre. Har däremot en illamående-känsla. Så fick bege mig hemåt, efter ungefär två arbetade timmar. Vill inte smitta ner hela Illern med magsjuka inte. Sötaste Mamma skjutsade hem mig, så jag slapp gå. Thanks, love!

Sitter här, för att tänka på något annat. Lyssnar på Amanda, som sjunger så vackert. Hennes nya låt är ju skitbra! :)

Pink Lady-äpplen is the shit. För er som inte provat; give it a try! Ni kommer inte ångra er!


Kommentarer
Postat av: Anna

inte bla inte bla, synd om dig nu!!
puss puss

2008-01-16 @ 11:46:14
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: L

Meh stackars Lisa :(
Hoppas de är bättre nu
*Puss

2008-01-16 @ 12:53:33
Postat av: Annie

Darling...mås de bättre nu? Usch då....hmmm tänk om alla vore så vetande om äpplen som du, hatar alla äpplen förutom just pink lady-sviiingott....pusss

2008-01-16 @ 13:11:54
URL: http://fruelvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0