svenska centimetrar?

nu blev det bannemig en låååång lista idag igen. härligt tidsfördriv! folk som inte tycker jag är intressant sen innan, lär ju inte tycka det efter alla listor. pöh. tror jag får börja ta kort istället, fotobloggar verkar ju funka! :) eller inte. jaja, jag bestämmer över mines blogg!

Namn: Eh, gissa? JONAS! (inte)
Piercingar: hål i öronen, så två?!
Tatueringar: nope, men jag vill verkligen ha humlan!
Längd: 168 svenska centimetrar (iaf enligt mitt pass)
Hårfärg: ptja. på kort kan jag vara allt från röd till blond. i verkligheten så är det väl mörkblond/ljusbrun
Fräknar: jag har speglat mig mången gång för att hitta någon. tror jag hittat en, som försvann. så nej! :(
Motto: ångra aldrig det som fick dig att le
Önskar du att du bodde någon annan stans? ibland, ja. ibland, nej. Thailand hade varit soft!

Dricker du? det mesta, dock inte rödvin. smaker fan!
Använder du droger? nope, varför skulle jag? iiik.
Röker du? nope, inte det heller.
Vilket shampo använder du? det som finns närmast?!
Vilken parfym använder du? Sergio Tacchini / Victoria's secret
Vad är du rädd för? drogers inverkan på folk, bla.
Gillar du att tvätta? långt ifrån. men nytvättat är härligt!
Gillar du berg och dalbana? ABSOLUT INTE!!! *dör*

Senaste...
Filmen du hyrde?
sines djur (Björn) hyrde någon vi kikade på... kommer inte ihåg titel.
Filmen du köpte? jadu, om jag det visste...
Låten du hörde? Cascada - What hurts the most (Yanou's Candellight mix)
Låten du laddade ner? Amanda - Do you love me
Personen du ringde? Emelie, utan svar tyvärr.
Personen som ringde dig? sines Marie.
TV-program du såg? en heeeet film i söndags, tror jag bestämt.
Person du tänkte på? tänker på så många. Ida är nog ett halvsäkert kort.

För eller emot...

Långdistansförhållanden?
för! kärleken övervinner allt?! pissjobbigt dock! (vet inte om jag är lika positiv till det i längden)
Utnyttja någon? totalt emot! (om det inte är någon jävla idiot, såklart. då ska man utnyttja!!!)
Självmord? den diskussionen hade jag för en halvtimme sedan. så jävla emot så det finns inte.
Ungdomar som röker? töntigt goes idioti.
Använda droger? mkt sämre kan det inte bli!
Köra onyktert? skada dig själv om du nu måste, men utsätt inte andra för fara pga dumhet.
Förhållanden? underbart, så länge det är sunt för båda parter. på lika villkor, etc.

Favorit...
Mat:
Agnetas pasta carbonara! :)
Låt: Jack Johnson - Better together / Rufus Wainwright - Halelujah m.fl.
Sak att göra: pussas!
Sport: dykning, utan tvekan!
Dryck: mjölk tror jag.
Kläder: älskar mina Haremsbyxor! (förlåt för konstant upprepning)
Film: många älskas... american beauty / forrest gump / the station agent b.la.
Bil: vilken färg alltså? hm. rosa är hett! :) haha.
Serie: Sex and the city / Love my way / Lost.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? yep.
Gråtit över en flicka? yep.
Ljugit för någon? yep.
Varit i slagsmål? yep.
Blivit arresterad? nope.
Träffat någon från internet IRL? yep.

Senaste...
Boken du läste?
några kapitel ur sista Harry Potter-boken / FASS på jobbet (HAHA!)
Personen du fick e-mail av? säkert någon jävla reklamdrit.
Personen du fick brev av? ams (som kan dra åt h-e)
Personen du fick sms av? Frida, my love!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? hela min familj? beror på hur man ser det. meeen, käkade köttbullar med pappsen i söndags! (urgott!)
Saken du köpte? en kaffe på 3d.

Vad har du gjort idag? jobbat på arbetsterapin, ätit muffins med Marie, hälsat på på jobbet, dator, fikat med Sara
Var det kul? oh ja! haft en underbar dag!
Brukar du svära mycket? ja, mycket är väl bara förnamnet...
När stiger du upp på morgonen? morgonen? är det inte då man går och lägger sig? :)
Gillar du att slåss? absolut inte.
Vad har du på dig? jeans och randig tröja.
Vad ska du göra ikväll? sitta här och verkligen försöka komma i säng i vettig tid. (kommer inte hända)
Vad är du allergisk mot? idioter.
Var har du ont? ryggen, fast inte så mkt.
Använder du hårspray? det händer.
Kan du stå på händer? bara om man har rumpestumpen rakt upp i vädret... inte på "riktigt"! ;D
The Ark eller Håkan Hellström? The Ark! fast jag diggar HH också!
Salt eller socker? socker ;)
Gillar du ketchup? yes. (fast i för stor mängd får jag ont i huvudet, fråga mig inte varför... tss.)
Är du glad nu? ja, faktiskt rätt så.
Var du glad igår? nja, mest irriterad. bättre dag idag!
Vad dansar du till? härlig musik!
Stockholm är...? fem timmar bort.
Göteborg är...? närmare än stockholm!
Kan du sjunga? yes, men det låter grymt illa!
Spaghetti eller makaroner? skabetti... eh, spaghetti menar jag.
Land du vill besöka? australien / thailand / kroatien (igen)

...there, there. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: L

Ja Åmål är ju 5 timmar bort, Jävla skit! ;(

2008-01-15 @ 22:20:35
Postat av: Sessan

Längesen man gjrode en lista...

2008-01-15 @ 22:44:07
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sanna

Oj vad listor du har svarat på ;)

Hehe jaså? Så du missa det? Du får kika på reprisen om inge annat :)

2008-01-15 @ 23:46:11
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Jennyh

Vet faktiskt inte vart bodyscruben är köpt, har fått den i present. :-) Men om du vill ha något med kokosdoft så rekomenderar jag Yves Rocher och deras kokos-serie, eller den som luktar persika är himla nice med!

Tack för tipset om kokoskex, det har jag aldrig hört talas om faktiskt! Ska kolla efter det i affären imorgon =)

2008-01-15 @ 23:47:29
URL: http://missjennyh.blogg.se
Postat av: Mikaela.

va gott lisa! vilken lista! bovar den nån dag. hiih.. kramen kramen!

2008-01-15 @ 23:48:19
URL: http://herrkaj.blogg.se
Postat av: Jennyh

haha, mm det var ju inte riktigt meningen att de blåa skulle komma med.. men men :P och jaaa jag har tydligen missat det helt o hållet! konstigt nog för jag älskar kokos av alla sorter :D ha en trevlig kväll nu!

2008-01-15 @ 23:52:10
URL: http://missjennyh.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha okejs, ja det blir lätt så :)
Trevlig kväll!

2008-01-16 @ 00:01:00
URL: http://www.miss0.blogg.se
Postat av: Annie

Darling ditt sviiiin en ny lista igen...hmmm hur ska jag hinna med? Funderar på sem på fre, sugen på å jobba för mig el?
Hahaaa nu har jag i alla fall bloggat...
pusss

2008-01-16 @ 03:34:33
URL: http://fruelvis.blogg.se
Postat av: Frida

Hahaha det var en jäävla lista det ;) att du orkar :D Frida = smsqueer ;)

2008-01-16 @ 16:14:07
Postat av: Frida

Hahaha är det ju visst det :P det är vetenskapligt bevisat att när man säger queer i amerikanska/engelska filmer så översätts det till bög ;)

2008-01-17 @ 09:16:49
Postat av: Frida

Engelskt uppslagsord
queer

Svensk översättning
{slang} bög, fikus (substantiv)

Hahahaha en utav förklaringarna ;) dääär seer du ! :D

2008-01-17 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0