städtant...

...är vad jag blivit! hehe. Ska nämligen iväg och städa hjälpmedel på Arbetsterapin 6 timmar i veckan. Hur upphetsande kan det vara? ptja. Sex timmar av lugn & ro, tankar för sig själv. Kan nog bli riktigt skönt, även om det tar ett tag innan man lärt sig hur man ska göra. Var där på introduktion förut, Mona visade hur man ska göra. Högtryckstvätten demonstrerades, lokalen visades och diverse saker som skulle vara till min hjälp. Lyckan var total när jag fick se stövlarna! Inte gröna gamla Tretorn-schabrak, utan söta rosa med blommor på. phew. Slapp man skogshuggarlooken goes städtant. Hade baskemig varit patetiskt.

Hur som helst tror jag att det blir bra. Arbetet kommer som sagt resultera i lite mer pengar varje månad, vilket uppskattas.

Sitter med en orangelysande clementin bredvid mig. Lite som ett mellanmål? Sen vankas fisk och potatis, mumma!

Hoppas du kunde sova sen, trots allt! ;) *ler glatt*

Snart dags att hoppa tillbaka till jobbet. Jobbar med sines Marie. Tjompa! :)

Och tjejer, kom ihåg att gnida papper mellan brösten om ni vill att de ska bli större! [why?]

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan tänka mig att du blir ursöt i de rosa stövlisarna!! :)
puss*

2008-01-08 @ 19:33:07
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: L

NÄ, kunde inte sova! Dum dum

2008-01-09 @ 02:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0