segaste...

...dagen på länge! Fortfarande irriterad över att jag irrat bort min nyckel. Och inte har Pappa kommit hem än heller, så jag kan inte gå utanför dörren. (Jag menar, slaksvädret och halvsena timmen gör det ju verkligen såååå lockande! tss.)

Jag har iaf lyckats med något bra idag! Lite tant-varning på mig, jag vet, men ändå! Tänkte, i den tråkigaste av tråkiga stunder, att jag skulle försöka hitta ett snyggt nyckelskåp. (*varning på mig*). Vad tror ni jag hittar? En skitmysig hemsida, med en hel del söta saker. Hittade båda en, två och tre saker som jag ville ha. Nyckelskåp vet jag inte riktigt om jag uppskattar, men det var iaf fint. Jag, om någon, borde ju ha ett.

Burken, som man kan lägga måååånga goda kakor i, är helt enkelt ursöt. Och den lilla griffeltavlan föll mig också i smaken. Tror dock jag ska försöka samla ihop pengar till en soffa och en byrå, innan jag ens kommer på tanken att inhandla småsaker! tss.

                    

Jaja, pengar kommer försvinna i mängder. Jag V E T. Lite för väl faktiskt.

Om nu den där himla hyresvärden kunde ringa också, så man får skriva på lite papper om att lägenheten bara är min. Min. Min! M I N ! ! ! :)

Självklart, hemsidan med alla saker kan hittas här! Pay a visit, it's worth it!

Yey, nu kom Papi hem. So long, loosers!

Kommentarer
Postat av: Annie

Varå härmapa....sssssss :P
puss darling.

2008-01-09 @ 18:18:56
Postat av: E*

är det ett nyckelskåp det till vänster? det är ju helt adorable! gud, du kommer ha så roooligt med att inreda :) jag är hur sotis som helst, det ska du veta! puss*

2008-01-09 @ 18:36:21
URL: http://emmaljung.blogg.se
Postat av: J O H A N N A

*
Svar: Tss, ja det blir kanske dem :)
*

2008-01-09 @ 21:52:02
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: icka

himla söta prylar det där!!! ja det e skit kul med ny lya kan bara säga det alltsååååå längtar!!!

2008-01-09 @ 22:45:28
Postat av: Anna

Fanns ju jättemånga fina saker på den hemsidan ju!!! Vill ha....

2008-01-10 @ 17:07:15
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Sessan

Haha... apråpå poff... min kompis sa en gång att hon bara kunde säga poff och så skulle hon befinna sig på ett annat ställe! Om hon skulle ha en övernaturlig superpower!

Fina saker du hittat, måste kika närmare på dem...

2008-01-11 @ 13:35:43
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0