make a wish...

...nej, make a list! :) Okej, sagt och gjort!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Vid dödskli är det en självklarhet! Fast kanske utanpå. bah. Vilken fråga!
Titta på dig själv i spegeln: Oh yes, går inte att undvika då speglar passeras.
Gnälla:  Allt för ofta!
Skrika: Yep!
Sova: Oh yes, särskilt när Marie ringer. Eller jobbet... *suck*
Ha ångest: Beror på vilken ångest som menas. På ett eller annat sätt, så ja, ibland iaf.
Skada dig själv med flit: Inte vidare ofta fysiskt, psykiskt så kan man fan börja undra.
Ta mediciner du inte borde ta: Nopp!
Vilja dö: Ibland. Urbota dumma tankar som slås iväg fortast möjligt. USCH!
Drömma mardrömmar: Förmodligen, kommer inte ihåg så många drömmar.
Drömma sexdrömmar: Säkert! haha.
Ta droger: Nepp. (Om nu inte alkohol räknas.)
Försöka vara annorlunda: Ja, inte fan vill jag vara main-stream. Men jag försöker inte, faller sig naturligt!
Klä dig i svart: Så länge jag inte jobbar så... hehe.
Gå till kyrkan: Grymt sällan, men det händer väl.
Gå i skolan: Härligt nog inte!!
Röka: När alkoholintaget varit lite väl stort, yep.
Ha sex: Det händer. Eller? ;)
Ljuga: Vita lögner förekommer, inte andra däremot. Ibland dock.
Hata folk: Nej, min grej är att störa mig på folk! tss.
Lita på folk: Förmodligen alldeles för lätt...

VEM:
Saknar du:
 Mormor och Fredrik!!!
Vill du döda: Inte en enda en.
Rörde dig sist: ptja. Beror på hur! :) Någon på jobbet.
Vill du slå: Idioter som inte kan lyssna!
Kysste dig sist: En nyårspuss av Therese tror jag. Kyss var säkert Andreas.
Vill du kittla: IDA! Hon skrattar förjävla skoj.
Kramade du sist: Viola! :)
Vill du prata med: Åsa...
Skrek du på sist: Säkert Pappa.
Vill du vara som:  Mormor, bättre människa fick man leta efter.
Sårade dig sist: Tänker jag inte skriva här.
Vill du bli galet full med: ptja... Icka är ju given, likaså Anna!
Gjorde dig riktigt glad senast: Viola, bara genom att le.
Fick du sms från senast: Marie (undrade om jag ville ha fyllesamtal inatt...)
Ringde dig senast: Mamma, från jobbet.
Är vackrast på jorden: Insida eller utsida? Mormor vinner nog båda...

HAR DU:
För många vänner:
Nope.
Förföljelsemani: Nope.
Tvångstankar: Nae, inte direkt. Vissa sjuka saker dock! tss.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte som finns på papper iaf!
Någon fysisk sjukdom: Nope.
Någon skada: Man kan ju börja undra! ;D
Färgat håret: Två ggr; blonderat & någon röd nyans.
Brutit några ben: Nope.
Några piercingar: Nej, men vill fan så gärna ha i tungan!!!
Egen dator: Nope.
Bra självförtroende:
Långt ifrån.
Kysst någon: Ja, hör och häpna, det har jag faktiskt.
Haft sex: Yes.
Köpt kondomer: Nejfan, varför köpa sånt som fås gratis? :)
Tagit nakenbilder: Hur naket? :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope.
Bjudit ut någon: Beror på hur man ser på saken. Men njae...?!
Varit kär: Oh yes.
Dumpat någon: Yep.
Stulit någonting: Klepto-Lisa är ju mitt namn. Lånat? :) (inte så farligt som det låter)
Lämnat landet: Bara för kortare perioder!
Tuttat eld på nått: Yes. Elda är skoj!
Gjort något olagligt: Ehm, vad räknas som olagligt? Sjuka regler och lagar ibland, så något har jag allt lyckats med!

HUR:

Går du: Tydligen väldigt roligt, om man frågar fröken W.
Svarar du i telefonen: "A rä-Lisa!" :)
Fördriver du tiden: Vänner, dator, jobb, sömn!
Mycket pengar har du: Mer än lite, mindre än mycket.
Tjänar du pengar: Yes.
Ofta diskar du: Jäkligt sällan! HATAR att diska!!
Ofta städar du: Sällan, samma där :)
Många stör du dig på: Alldeles för många!
Ofta träffar du din familj: Förhållandevis ofta. Mer sällan nu dock.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Är redan! :)
På gud: Ja. Fast nej?
På rymdvarelser: I någon form, yes.
Att folk tycker om dig: Alltid finns det väl några, hoppas jag! :)
På ett liv efter detta: Yep, på ett eller annat sätt.
Att fiskar kan tänka: Jadå.
Att du kommer leva länge: Jorå-satte.

Dessa listor är rätt kul att skriva. förbannat tråkiga att läsa kanske? :) bra tidsfördriv iaf!

[...en puss till E, tror du behöver den gumman!]

Kommentarer
Postat av: L

Haha dina listor är bra..
Roliga svar, får mig alltid att skratta ;)

2008-01-11 @ 23:52:58
Postat av: Frida

Gött roligt att läsa :D

2008-01-12 @ 00:05:28
Postat av: Annie

Gött med ny lista darling :) knycker den imorn på jobbe tror ja :) Puss

2008-01-12 @ 00:20:16
URL: http://fruelvis.blogg.se
Postat av: E*

vem är E, är det jag ? ;D haha.. nää, bara skoja. haha!! *EGO*

2008-01-12 @ 00:29:23
URL: http://emmaljung.blogg.se
Postat av: Micka

snodde denna. men du vet att jag är list-beroende.. :P pyss sweet.

2008-01-12 @ 16:47:20
URL: http://herrkaj.blogg.se
Postat av: icka

hehe visst e denna lista rolig.... vill ha en grym suparkväll med dig gumman!!!! vi e bäst..... vid det stadiet tror vi ju..... dy e grym.... kramizar icka

2008-01-13 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0