låt oss dansa!

Frida här, gudskelov. SKÖNT! Hade varit illa annars. Illa att jag är sämsta sällskapet, trött som jag vet inte vad. Snart dags att sova också, ska ju upp tidigast imorgon. Jobb, you know...

Mumsat godis, pratat, skrattat och kikat på film. Myseftermiddag/kväll. Hoppas allt ordnar upp sig. Säng finns det alltid, bara att komma hit. Lovar!

Låt oss dansa. Danny är drethet, likaså Matte. Mattes danspartner går inte av för hackor hon heller. Herrejävlar! :) ptja. Mi är ju vacker som jag vet inte vad.

Tannebissera ska bôrstes, dags å bege sig. Längtar till nästa helg, för då ska Lisa vara LEDIG! Och fest ska det bli. Nice!

"Jag vill också ta på Mi Ridells tuttar!" ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas på att ditt festande kommer utspela sig hos mig på lördag!! :)

2008-01-19 @ 09:57:21
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: matilda

ja lite rätt var det iallafall ;) svaret har kommit nu!

2008-01-19 @ 14:52:47
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Frida

Tack så mycket Wise :) Maj jaajs ! Sån jus !!!!!

2008-01-20 @ 11:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0