hänsyn & sakletarlisa

Om jag säger att jag vill vara ifred och att J A G hör av mig när jag vill & orkar, ja, då gör jag det. Trodde ju att det var viktigt/hade hänt något när du ringde. "Åh, nu får jag höra din röst också!" Ja, det var väl sött sagt. Vill dock fortfarande vara ifred. Vill inte att det ska vara såhär, men nu är det så. Snälla, kan du inte bara lyssna på vad jag försöker säga?

Somnade alldeles för sent inatt, skräll! Skulle ju iväg till de rosa stövlarna idag också. Så stressade mig iordning, med tanke på halv försovning. Planen var att jag skulle vara där klockan ett, men det verkade inte bättre än att jag skulle komma dit halv två. [...]

...fritt fram! fritt fram! *spanar* FRITT FRAM! *letar argt* FRITT JÄVLA HELVETESFRAM!!! *galen*

Nej, jag hittade inte hemnyckeln. Så det blev inget städat idag. När en annan hemnyckel kommer hem från sitt jobb, har mitt stängt. Så jag får snällt gå upp klockan sju imorgon, för att kunna göra mina timmar. Får dra mig ner till Illern sen, och kolla mitt skåp där. Förmodligen är det stället där nyckeln tillbringat natten.

Snart flytt, ska bli sååå skönt! Pratade med Sibel igår också, och bordet ordnades hem igen. Så imorgon ska jag dit och hämta det. Tacka Thomas för bilen han köpte, underlättar totalt för att få hem sakerna UTAN släpkärra.

Tänkte lägga in en bild på Lindsay Lohan också. Men ångrade mig. Hetot finns i mines tanker! ;) gah!

Kommentarer
Postat av: icka

jobbigt gumman? finns här vet du alltid!!!!,
men kan tyvärr inte hjälpa om jag inget får veta:) love you pöss!!!!!! men har mina aningar som sagt ...

2008-01-09 @ 14:55:18
Postat av: Anonym

Jobbigt att inte bli respekterad, håller helt med dig.
Ska bli så skönt att äntligen få ses på onsdag!! Hoppas verkligen att du är ledig så vi hinner få lite tid.
Kramisar i massvis

2008-01-10 @ 17:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0