Carolina Gynning

...ja, jag vet att jag är lite segare än alla andra. Nu har jag dock kollat in gårdagens program "I huvudet på Carolina Gynning", på femmans webb-tv. Härligt! Smått ledsen där igår, när pappa ockupperade soffan, och jag inte kunde kolla på det blonda yrvädret. Hon må bete sig hur korkat som helst många gånger,
men hon är urskön!

Kikat färdigt på programmet nu, vad ska man säga? :) Jag skrattade, jag avundades henne och jag dog lite inombords. Precis som det ska vara! Jag är helnöjd!

Snyggaste kommentaren; "...röker en cigarett ute på en gata, och bara lyssnar på några jävla syrsor som gnäller i någon jävla buske liksom". Once more; hon är klockren! :)

Alex Schulman
däremot, han är dum i huvudet - HELT UTAN CHARM! Googlar sitt namn innan han borstar tänderna på morgonen? Eh, var det ett dåligt skämt? Tveksamt. Sen efterföljande kommentaren; "Tycker det skulle vara roligt att googla min sons namn, en vacker dag, det första jag gör". Så grabben, om du får en tjej då? Ska du pippa frugan till du får en son, bara för att inte behöva googla ditt eget namn? Åh vettu. Irritation härnu!

Men visst, klart jag kommer försöka fösa bort Pappsen från soffan nästa vecka,
så jag kan få kolla på Carolina igen.
 
Antingen tycker man illa om henne, eller så älskar man henne. Vad tycker ni?
image53

[vill ni kika på programmet ni också, så finns det här!]

Kommentarer
Postat av: L

Haha som sagt hon är skön!
Helt klart den bästa kommentaren :P

2008-01-16 @ 12:51:48
Postat av: Anna

jag varken älskar eller tycker illa om henne, men hon är ruskigt rolig att se på!! Hatar dock hennes gräsliga dialekt!!

2008-01-16 @ 12:54:27
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: icka

ja hon e för härlig denna människa hehe

2008-01-16 @ 12:57:20
Postat av: Annie

Hon är uuuuunderbar, skulle nästan kunna gifta mig med henne, klockren rätt igenom. Vanligtvis hatar jag skånska, men kan inte tänka mig en mer passande dialekt till henne! Pusss igen!

2008-01-16 @ 13:14:04
URL: http://fruelvis.blogg.se
Postat av: Malin

Ja den är bra som fasen :)
Verkligen värd att se!

2008-01-16 @ 13:47:46
URL: http://malindl.blogg.se
Postat av: Micka.

Ja jag snegla lite på programmet igår osså. Hon är hur skön som helst. Gilla hennes kommentar när ungen brände sej. Ahahhaaaa.. Men de va lite segt tyckte jag dock.. tyvärr.. men som sagt. Carolina är urskön!

2008-01-16 @ 13:57:25
URL: http://HerrKaj.blogg.se
Postat av: J O H A N N A

*
svar: Det jag har testat hittils har varit jättebra, får väl se sen hur det fungerar när de skickar godiset :)
*

2008-01-16 @ 15:55:21
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: Micha

Haha hon e lite speciell men såå rolig, kommer se varenda program antar ja:P

2008-01-16 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0