dejt med herr P

Sådär ja, då var min dejt över. Gick hur fint som helst. Herrn tyckte att det var en "bagatell", och utredningen lades ner. Efter att jag sagt att jag aldrig velat anmäla händelsen. Slagsmål it was, men det var ETT ÅR SEDAN!!! Hade jag velat gå vidare med skiten hade det hänt då, INTE NU!

Bokrea idag, lär bli lika dyrt som vanligt. Köper alltid massvis med böcker, däribland en massa kokböcker och liknande. Men hur mkt läser jag egentligen? Inte alls mkt. Fortfarande inga tv-kanaler hemma, så får väl börja plöja böcker istället. Eller fler filmer...

...köpte ju andra boxen av L Word igår, me like. På Ginza var galen filmrea, så slängde med en hel del andra filmer också. Och, med frakt, gick det inte på mer än 441:- Yey! Inte behöver jag betala någon hyra denna månaden heller, så lite får jag ju unna mig. Kanske lägga undan lite pengar, eller vad sägs?

Hoppas på besök från Karls lilla stad denna veckan. Går allt för lång tid mellan de gånger vi ses. Tråkigt! Skönt att det snart är sommar, så kanske man kan ses lite oftare.

Förra veckan... Vad säga? Arg?! Vet inte om man kan säga att jag blev arg. Mer grymt ledsen och besviken. Det som gått så bra, snart ett halvår. Ärlighet varar längst...

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att allt gick bra!!
Hur kommer det sig att man ses oftare på sommaren egentligen?? Knepigt men så är det ju...
Puss puss

2008-02-26 @ 13:26:16
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: L

SV: Nopp, inte hon med de annorlunda namnet! En annan faktiskt ;P
Fast blir nog inte av iaf.. Ingen dejting för mig inte..

2008-02-26 @ 15:18:06
Postat av: L

SV: Och med de menas? :P

2008-02-26 @ 16:45:46
Postat av: Anna

Tack så hemskt mkt, det värmer att höra!! :)

2008-02-26 @ 17:48:15
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0