en jäger, tack

Ja, då var man här igen. Inte direkt att besöken just på denna sida är vidare värst många, så då haglar inte direkt inläggen. Råkar väl vara som så att det finns roligare saker att göra, än att sitta framför datorn och glo. Men men.

Det senaste har jag väl inte gjort ngt speciellt. Jobbat, donat hemma, umgåtts med snos och de nära and that's pretty much it. Underbart.

Wii fit är en historia för sig, men jag kan ju lova att träningsvärken faktiskt sitter där, om man nu skulle fått för sig att hoppat upp på brädan dagen innan. Frän grej!

Idag vankas fest hos Sara. Hon, den förbenade svikaren, ska ju fly fältet och flytta från stan. Det skär! Måhända att vi inte ses särskilt ofta, men när det väl händer är det sjuhelvetes trevligt. Nu kan man ju inte spontan-ses längre, utan måste vänta evighet efter evighet på att hon kommer och hälsar på här. Möh. Återigen, det skär.

Det ska dock bli förbenat skoj ikväll, och jag kommer förmodligen bli full som en alika. Ja, jag kan ju inte direkt påstå att jag är systemets käraste kund längre, så man tål väl inte lika mkt längre kan tänkas. Men who cares... Kanske hon denna där som måste släpa hem mig. Men men, denna natt är det hennes tur. ;P

Nu ska man väl snart börja med att försöka fixa sitt skogsmulleutseende till något aningen bättre. Allra bäst kommer bli de drinkar som serveras av mig till mig (oss) under tiden. Drinkar, julcider, vin, jäger - lite som vår kväll.

Och för att avsluta det hela, ses vi på Åmåls imorgon eller? Alla ni andra bakfulla människor i Åmål. hm. Det känns som'et! ;D

[som Therese skulle ha sagt; Puss och kram och nyp i stjärten.]

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej där!

Vi vill bara passa på att önska dig en riktigt God Jul och ett riktigt Gott 2009. /Anders o Per-Olov

2008-12-21 @ 17:00:39
Postat av: Therese

Puss och kram och nyp i stjärten ;)

2009-01-21 @ 18:20:15
Postat av: Andréandréa

Tjena :) Gillar du smink? Eller bara att läsa överhuvudtaget? Kika in i min blogg!

Lägg till mig på bloglovin.com om du har lust, och säg till mig när du gjort det så kan jag lägga till dig också :)

2009-01-21 @ 19:27:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0