totalkaos varvat med vin

Så, då var sista arbetsdagen för denna stunden över. Nu är jag ledig i hela EN dag, och på måndag är det återigen dags att jobba. På torsdag ska jag till jobb nr två, och där spendera tid på den avdelningen jag hittills gillar bäst. Så ja, även denna veckans vardagar ska väl gå fort.

Till helgen kommer älsklingen hit, och jag längtar totalt. På lördag blir det förmodligen en räd till IKEA. Jag är verkligen i behov av lite tavlor, förvaringslösningar (eller vad fan man nu ska kalla det. lådor?), småplock och kanske också en eller annan lampa. Well, det märks. Ska bli kul att komma dit. ALLTID kommer man ju hem med något iaf.

Ja, överskriften ska väl ha sin förklaring också. Efter jobbet kände jag ett tvång att städa. Var såg det värst ut? Klädkammaren, utan tvekan. Var ser det värst ut nu? Resten av lägenheten, UTAN TVEKAN!! Bah! Får verkligen försöka mig på att städa färdigt imorgon. Något ska man väl göra på ledig dag?

Men nu ska här bara slappas. Vinglaset nästa, mumma!

Dagens önskan: en vinst i form av en Thailandsresa för två personer, i en hel månad. leendet hade varit ett veckolångt faktum. no doubt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0