miss that little thingie

Jahopp, då var samboskapet över då. Älskade den lille dunbollen, men tyckte att han skulle få möjlighet att svänga sina lurviga utomhus - något som jag tyvärr inte kunde erbjuda. Så det blev till att låta honom flytta tillbaka till Icka med familj. Hoppas det funkar bättre denna gång.

Saknaden är stor, redan efter ett par timmar. Helvete...

Nintendo Wii är fantastiskt beroendeframkallande. Fråga my love. Hon har nog spelat nästan hela dagen... Nästan så jag funderar på att slänga ut skiten genom fönstret. Aja, imorgon kväll är det återigen i mitt våld. Då ska här slåss, för jag vill ha sån träningsvärk igen. SMÄRTA!! ;D

Jobb imorgon, något jag inte vill alls. Vill vara hemma och umgås med min hon denna där. Antar att det får bli nästa helg, om hon nu inte blir kvartvingad i vår huvudstad. Åt helvete med hundar och hundutställningar!

Nej, om man skulle ta och slåss med snabeldraken i väntan på älsklingens uppmärksamhet... Kan lova att det finns dammiga råttor som måste upp, likaså Bertils kisse-sand. (HUMOR!)

Dagens påhitt [hört av *hemlis*]: Stoppa en humla i ett treorör --> hemmagjord vibrator. moahahaha!

Kommentarer
Postat av: icka

jag kan säga att lille bertil har vart ute i flera timmar i går, lille berit tog hand om han och såg till så lille dunboll kom hem i rättans tid innan sängdaxa =)

idag har det gått mycket bättre, inte rört honom mer än lekt med snöret hehe som han älskar, öronen e tvättade oxå... så e han tvättad av lille berit..... + att han försökte sig på å ( sätta på henne bakifrån ) mohaaa..... berit var lite arg ett tag ... men gick över snabbt ;)

i morgon blir det en match hehe ååå jag som redan har sån jävla värk efter mitt ässe i fredags

pöss å kläm

2008-08-10 @ 09:54:33
URL: http://icka83.blogg.se/
Postat av: Anna

Är i Åmål i dagarna fyra så nu ska vi väl hinna umgås tycker jag!!!! :D Puss puss

2008-08-11 @ 10:36:11
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: icka

nu e du allt dålig på å blogga gums=)

2008-08-12 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0