Karlstad & Jokkmokk - here we come!

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!!! Ja, äntligen fredag. Lika med ledig dag. Jag trivs som fisken på jobbet, tro absolut inte annat. Men när man jobbar så mkt att ens hem nästan blir förvånat när man entrar dörren...då kanske något har blivit fel? hm. Jag har då iaf varit dödstrött det sista. Igår somnade jag nästan stående. Fick hälla i mig lite kaffe och mosa ner en kaka i halsen. Gudskelov försvann tröttheten nästan helt. Fan pinsamt att vara så trött.

Efter jobbet åkte jag med Mor min till Säffle, ett styck laptop skulle inhandlas. Snäll som jag är gav jag henne en rabattkupong (cirkus 5% på beloppet) vilket resulterade i en förtjänst på drygt trehundra. Som tack för detta pröjsade hon lite prylar samt lite mat. Wihoo! Båda gick med vinst. tss. (Ekonomifjantar båda två?! hahaha.)

Idag är dagen D. Jag ska till IKEA med Papi. Jag förvarnade herrn om att det faktiskt är en omöjlighet att stressa igenom den affären. Bara så han skulle ha all info, innan han börjar klaga på sölig Lisa. Det rörde honom uppenbarligen inte i ryggen, så nu ska han sluta tidigare och allt - bara för att vi ska komma iväg i vettig tid. Bra Pappsen!

Han lovade mig ett köksbord då jag flyttade hit, något som jag inte fått än. Så det ska införskaffas. Hittat ett som heter Jokkmokk. Riktigt fint faktiskt, fast funderar på om jag ska göra det lite mörkare... hm. Men iaf, det ska införskaffas och förmodligen en hel del annat. Jag säger som Icka, man kan inte komma tomhänt ut  från Ikea. Det sägs att "ingenting är omöjligt", men tro mig... DET ÄR OMÖJLIGT! Tänkte köpa lite småplock, samt tavlor. Och kanske ngn lampa?! TWT - time will tell.

Och äntligen besök av tösa mi sen också. Längtat mig regnbågsfärgad här! (min humor ÄR bäst! ;])


Kommentarer
Postat av: icka

va gött med nytt köksbord=)

hittade du något mer?

kram

2008-08-23 @ 10:42:30
URL: http://www.wahlstroms.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0