helgen som varit...

...har varit den bästa på länge, länge. Först och främst pga celebert besök av Liz, dock i god kombination av tre dagars ledighet och färd till IKEA med Pappsen. Perfa! Vad mer kan önskas? hm.

Var hem till mamma en sväng förut. Först och främst för att Axel skulle få träffa älsk (eller kanske tvärtom?!), men också för att hon skulle få visa sin finfina nya dator. Fick ordna lite på den, men nu finns det inte så mkt mer att önska. tss. Mamsen har msn, fränt!

Bord och stolar är ihopskruvade, allt tack vare min bättre hälft. Jag är en mes när det kommer till sånt. Alltid finns det ju någon annan som kan hjälpa till, icke sant?! ;P  Hjälpte till på ett par stolar, sen gav jag upp. Med smärtande och mycket illröda händer, ska väl tilläggas.

...kollar en film på femman nu; Historien om Liz Murray. Tackar gudarna för att jag har den familjen jag har. Älskar er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0