tuppljud på oss?

...jag tror't! :) haha. Aja, men det går bra. Jag lovar!image66

Gårdagen tillbringades, once more, med mellanfröken Gustafsson. Eller var det Gusafsson? Det är det man inte riktigt vet. Halva dagen gick åt till att prova byxor. (det var nog dagens överdrift, men skitsam) Efter det bar det av hem till moi. Kaffe, kanelbullar och wienerbröd. Gott! Blir jag mätt, så är jag mätt. Oftast då, vill säga. Men liten mörk ville ha mer mat, så kebaben fick göra sitt för våra magar. Knapra mat och kika på Heathers, lika med skum film. Sen lite L Word. Hett så det är sanslöst. Inte sant? haha.

Idag är det en sånes tjur med horn på min kröpp. Vill säga att jag måste löse't. Mobilhistoria liksom... Så jag beställde en ny. Ett styck W660i. Snörrise har en, och tycker den är bra. Så den ska nog uppskattas av mig också. Jag menar, är ju inte så kräsen när det kommer till mobiltelefoner... Eller vad säger ni? Jojjo? Wide? L? ;D haha. Aja, det går bra. Iaf i ett par dagar till.

[...för er som inte vet, så har jag ingen baksida på min telefon. fronten är trasig och den har snart gjort sitt. mobilfanskapet ramlar typ sönder om den råkar åka i golvet. skärmen är så repig och trasig att man i dagsljus inte ser vad som visas. och batteritiden ska vi INTE prata om...]

Snart jobb i dagarna fyra. Carola har tagit ut komp på söndag, så vi får väl se vem jag jobbar med. På måndag egentligen ledig, men bytt med Sibel. Så hon ska jobba igen någon dag för mig i sommar. Bättre byte får man väl leta efter, eller?! haha. Fina fisken där!

Vad mer händer? Preliminärt en kaffe med Sara ikväll. Promenad med Fridaliten om en stund. Och kanske ytterligare en promenad med Jojjo ikväll. Aja, det blir nog bra detta. Har ju några steg att ta igen.

"Du Lisa, hur många steg tror du att det blir om man [...] en hel dag?"
Det är det man inte riktigt vet? ;P

Kommentarer
Postat av: Ida

det är wäl sånes klares att jag will äte sånes sherpaser på sines kröpp, det är ju som sånes självklares :D nytt nytt wises min...

"du är ju totalt....... varför titte på't då?" ;)

2008-04-10 @ 16:38:04
URL: http://wides.blogg.se
Postat av: Anna

Hur livet lever? Jo det går väl framåt, om än väldigt sakta... Boka in den 17e maj, då är du bjuden på 30 års fest!! Våga inte banga den!!!
Puss puss

2008-04-10 @ 16:46:02
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: icka

oj oj oj då ;) fullt upp i schema va? du har att göra du vännen lilla, själv har jag blivit glömsk, glömde gratta en 2 åring i går jag brukar inte glömma sånt=(

2008-04-10 @ 17:52:44
URL: http://icka83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0