Sir Vääs

Javisst, här sitter jag framför datorn på mitt jobb. Klockan börjar närma sig mitt i natten, och jag försöker intala mig själv att jag är mer vaken än jag annars är vid denna tidpunkt. (fungerar sådär, är faktiskt rätt trött redan. tyvärr...) En tant sitter i en fåtölj och låter som Sir Vääs (från Robin Hood, remember?!). Och ja, all personal skrattar glatt. Vad mer kan man göra?

Fick ett vackert blått plastkuvert från Skattemyndigheten häromdagen. Denna festliga lilla plastidé innehöll en smärre rikedom. En bit över tolvtusen, som kommer som en vacker midsommarpresent till mitt bankkonto. Och mitt bankkonto tillhör mig, så också den smärre rikedomen. Laptop i min ägo, sommaren till ära. Yeah babe!

Jag har börjat traska också. Tävling igen, nu med di vackre arbetsvännera på Illern avdelning tre f(abulous). Team Sniglarna tror jag vi heter, men jag ska bannemig traska på bra denna månad. Hittills ett medel på runt 11.000 steg per dag.

Fika med underbar Icka idag. Härligt! Bor jättefint. Sötaste barnen har hon också. Hon och Peter. Och Icka är lika söt som alltid. Satt ute i solen i evigheter; käkade brownies, drack kaffe och pratade. Planer har hon också. tss. Hett!

Nä, nu ska jag återgå till ormtantens snarkande. haha. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: icka

haha fan du e la för goo.... sötaste....planer hihih
måste man ju ha syftade du på röven ? eller....
haha
blev du någe brunare dock inte jag...kram

2008-04-03 @ 23:59:36
URL: http://icka83.blogg.se
Postat av: icka

hehe inte rumpan! vad kan det ha vart då? hihi tss...

2008-04-04 @ 11:45:12
URL: http://icka83.blogg.se
Postat av: Ida

rumpor?? :)

2008-04-04 @ 14:24:56
URL: http://wides.blogg.se
Postat av: L

Oh laptop för pengarna, vad hände med ny mobil sötaste du?

2008-04-04 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0