mysfika goes tacos

Var iväg till Icka och fikade igår, Jojjo och jag. Himla trevligt. Fick prata igenom en del, bokstäver, planer, fester och födelsedagar. Precis som sig bör. Alltid lika kul att träffa Icka, även om hon igår var rätt döv. Kortisongrogg - here we come!

Försökte mig på att få ett fint hem igår också, men orka städa. Hann så långt som att damma klart och klippa fikusen (!) ;D - sen ringde Marie. Tacos och mys ikväll? Men självklart. Ida fick min hemnyckel, och jag begav mig mot de mörkaste av skogar. Tacos, vansinnesfärd på fyrhjuling och en massa skratt senare -  låg jag på en luftmadrass och sussade sött. Mys!

Blir till att städa i eftermiddag/kväll, jobbar ju imorgon. Måste handla massa saker på rasten, och förbereda. Städa klart resten. Sen kommer det väl hem lite släktingar vid fyra på fredag, och vänner runt niosnåret. Vankas vin, gud så gott! En heldag helt enkelt :)

Marknad på lördag, får se om jag kan lyckas lura ut någon pensionär från jobbet. Alltid finns det väl någon intresserad, en kan ju hoppes iaf. 

Håller tummarna för lägenheten!!! :)

Kommentarer
Postat av: icka

hehe döv e bara förnamnet, å inte har det gett sig än.... blir snart att vanka ner till vct ändå....
tacos e gött =) hoppas du hade jätte trevligt...
håller tummisarna för lägenhet jag med.... hälsa=)
kram o pöss syns på fredag....

2008-04-16 @ 13:44:39
URL: http://icka83.blogg.se
Postat av: Anna

Aha det är marknad på lördag...det vore kanske nåt. Har ju lurat dit Fredrik en gång tidigare så det kanske går igen... :D
Sen finns det ju ngn som fyller lite år också, *blink blink*
Jag vill också prata bokstäver!!!!!
Puss o kram

2008-04-17 @ 07:55:05
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0