ett helt dygn

Gårdagen tillbringades, som så många andra dagar, på jobbet. Börjar kännas som mitt andra hem. Väggarna här känner mig snart bättre än mina vänner gör. That's life, eller? Mobilen började disco-blinka vid elvasnåret, och ett vackert skrivet sms från någon okänd dök upp. Eller inte.
Glädjen var dock stor; min mobiltelefon hade redan anlänt.
Jipppie!

Så nu ligger den lilla svarta hemma på soffan, och laddar. Den som väntar på något gott...
Förstår inte varför man ska behöva ladda skiten i ett helt jävla dygn. Aja, ikväll så...
Har ju något roligt ikväll iaf! :)

Inte nog med en liten svart att komma hem till. En liten mörk också. Soffan är utlånad ett par nätter.
Känns bra att kunna bidra med något litet. Snos...

[sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga. anledningen till att ringa sur mitt i natten är?! och så vitt jag vet är det inte många som orkar vara jättesociala klockan tre på natten, när man precis blivit väck ur  en sk dvala. vill du inte prata med mig, så ring inte. ska du ringa och var sur, låt mig istället fortsätta sova.
vill du däremot ringa och vara lika underbart söt som för ett par veckor sedan,
så - ring mig på studs, och ingen annan.]

Kommentarer
Postat av: Anna

Funderer på´t... :)

2008-04-13 @ 14:29:34
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: L

Förlåt..

2008-04-13 @ 14:34:28
Postat av: L

Sv: Varför skulle jag? Sant ju..

2008-04-13 @ 14:54:01
Postat av: icka

det blev en grogg av kortison? duger det att bjuda frua på? pöss

2008-04-14 @ 15:06:16
URL: http://icka83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0