flytt till växjö?

Härnu härnu, så en dag kan startas. Nedra Jojjo som ringer okristligt tidigt [09:36 piiip] och väcker mig. Glädjen var minimal och humöret därefter. Hon ska dock få tillbaka för gammal ost, det kan jag lova. För inatt är det JAG som ska terrorisera HENNE. Faktiskt.

Har nu suttit här i minst en kvart och försökt förstå mig på hur det här med bilder fungerar. Iaf på det sätt jag vill. Det går absolut inte alls vägen. Kan inte någon bildad själ bara berätta hur man gör? Snälle då...

Trasselsuddsvarning på håret, men man måste ju på ett eller ett annat sätt försöka få ordning på det efter en badusch. Huvudsaken är ju att man slipper gräs och barr, för det hade varit vidrigt.

Ja, ska man flytta till Växjö kanske? Komma närmare världens bästa Åsa och Emma? hm. Jag saknar dem till döds, faktiskt. Hur ska de kommande månaderna se ut utan glögg, julmusik och pepparkakor? Bara jag och Åsa som var så frälsta. Jag får bege mig dit och kolla läget snart, det vet jag det.

Snart Karlstad. Sällskap av underbar Samuel på vägen om, där Annapanna möter upp vid stationen. Sen vettetusan vad som händer. Ordna till ett utseende värt att visa upp är iaf ett måste. Sen märks det väl vad som händer. Träffa söt Taxi-Fredrik, eller skaka rumpa på Blue Moon? Den som lever får se... Himla synd att Sara inte kunde hänga på. Ompapa kao tao laooo... Håller tummar och tår för besök imorgon. Jag menar, är vi tre brudar inte snyggast på donken så säg?!

Packa pengar, plattång, plånbok pågår....

Puss och pill, för alla er nybörjare! ;)

Kommentarer
Postat av: jojjo

det var det värsta tyckte ni inte att det var synd att inte jag följde med,,, bara sara
hmm ledsen i ögat :)

2007-09-08 @ 18:13:47
Postat av: sören

Tjena helt plötsligt står du där jag smälter totalt vilken utsrålning du har hoppas vi ses mer många kramar

2007-09-09 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0