sällskap i mörkret!

Ja, eftersom mitt stegantal för dagen inte ens kom upp i 5000 kände jag ett inre tvång. Jag var helt enkelt tvungen att bege mig ut. *suck* Kylan är verkligen befintlig, och vänner som ville vara sällskap var totalt obefintliga. Efter lite letande lyckades jag övertala både Emelie och Jojjo. Sagt och gjort, kvällspromenaden var ett faktum. Underbart! Kommit upp i ungefär 13.300 steg idag, en helt ok dag med andra ord. Fortfarande inte slått mitt personliga rekord på 26.100 steg lite drygt, men jag har heller inte understigit mitt minimum på strax över 1000 steg heller. Jaja, vi får se hur det går med denna tävling.

Tänkte norpa lite mat ur min fars matlåda nu. Hoppas han inte märker något, då blir han väl galen. Har det fungerat i flera år ska det nog funka ikväll också! :)

Ja, god natt på er. Dags att sova härnu!

Kommentarer
Postat av: Sofia Anker

Shit. nu blir jag oxå sugen på att skaffa mig en stegräknare som kan lyckas få ut mig om jag inte presterat tillräckligt bra en dag. dvs skulle behövas varje dag! Speciellt när man sitter hemma å pkuggar en hel dag som denna...Kram på dig

2007-10-22 @ 23:45:18
Postat av: Anna

Oj oj, skrivit två ggr på en o samma dag...framsteg här ;)
De där frågorna var kul, kanske skulle knycka dem jag med...
Pusseli

2007-10-23 @ 07:54:20
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Mamma-Lena

Hrrmm... lägg märke till att du faktiskt hade följe med mig en bit också, OCH att du fick ett fantastiskt citat av mig igår ang. pedometrarna :)
Roligt att läsa din blogg, bra att skratta högst på jobbet :)

2007-10-23 @ 08:54:25
Postat av: Lisa

Himla kul att se att folk börjar läsa denna blogg.
Sofia: stegräknare är världens knep för att komma ut på promenader. faktiskt. jag blir smått beroende, hoppas det INTE går över! :)
Anna: jag skrev faktiskt hela TRE gånger igår. satt o fixade och trixade halva kvällen.
Mamma-L: fortsätt att läsa, för guds skull. jag kan allt dra med pedo.. hm. meter-skämtet! tss.
Kram på er, alla söta*

2007-10-23 @ 10:06:09
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0