lite som ett rån!

Eller ja, rån och rån. Vet inte jag. Var iaf inne på Emmas blogg [emmaljung.blogg.se] och hittade lite 'tjejsnack-frågor' som man kunde skriva svar på. Well, snott och gjort. Här kommer veckans frågor:

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
  • lite svårt. men, med risk för att låta som ett barn, så måste jag nog svara mamma. hon är den jag litar totalt mest på i hela världen. jag säger långt ifrån allt till henne, men jag vet att jag skulle kunna om det faktiskt behövs. sen har jag maria också, henne litar jag nog på nästan lika mycket. så ja, mamma och maria är väl svaret.

  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
  • nej, tycker inte att man kan rangordna sina vänner. alla har de det de är bäst på, och varför ska en egenskap vara mycket bättre än en annan? nej nej. skulle inte klara mig utan dem, och vill absolut inte välja eller rangordna.

  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
  • alla som har vänner, har väl någon gång blivit sviken på ett eller annat sätt. alla personer reagerar på olika sätt, och man kan väl känna sig sviken, trots att det verkligen inte var menat så. absolut störste 'sveket' (om man nu kan kalla det så) var att fredrik bestämde sig för att ta sitt liv, istället för att försöka få hjälp. vad kan jag säga mer än att "man gör faktiskt inte så..." ?!

  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
  • för det mesta, yep. kan inte klaga något större på det. litar väl lite väl mkt på folk ibland, något som ibland kan ge bakslag. men ja, vad är väl en bal på slottet...

  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
  • as said, folk är så otroligt olika. en egenskap som någon gillar hatar väl den nästa. får ofta höra att jag är glad, iaf från folk som inte känner mig überväl [;)]. sämsta... att jag tar åt mig av precis allting. kan analysera sönder precis allt. but hey, that's me. kan inte göra så jättemycket åt det, mer än att försöka jobba på det.

    Veckans frågor, lär säkert bli fler. Folk kanske skiter högaktningsfullt i mina svar, men jag tycker om att läsa andras. Så ja, ni får helt enkelt vänja er!

    Tillbaka från massagen nu iaf. Jätteskönt, verkligen! Hon tyckte att det var på tiden att jag kikade dit. Och hennes tips från coachen löd; "vore nog bra om du gjorde det här lite oftare, en halvtimme i veckan skulle göra dig gott". Det går ju an när en halvtimme går på 50:-, men hade det varit dyrare så ja... Då hade det ju varit till alltför stor bekostnad av min ekonomi. Faktiskt. Ska jag flytta hemifrån behöver jag varenda krona.

    Tillbaka till Emma & Emelie. Skriver mer imorgon, efter lyftteknik-kursen och mitt långa arbetspass med Katarina. tuss*


    Kommentarer
    Postat av: Linda

    intressant

    2007-10-22 @ 19:42:48
    URL: http://ndail.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0