lite som en gris

Fytterackarn! Sitter på jobbet på min rast, hur upphetsande tror ni upplevelsen är? Inte vidare värst faktiskt... Ja, så är iaf fallet. Får inte tag på en endaste vän att dra med ut på promenad. Och själv känner jag inte för att gå. IPoden är hemma hos Pappa, oladdad och dann. Får ordna ikväll. Skulle ju prel sova hos Jojjo, så måste hem o hämta lite saker.

Fick nyss reda på att jag ska med på morgondagens APT. Skräckblandad förtjusning beskriver känslan bäst. Men det postiva tar iaf över det negativa. Hellre sitta med och veta vad som händer, än få höra ton med ryken och inte veta vad som faktiskt stämmer till 100%.

Inte hänt så mycket det senaste. Fick träffa Bella igår, glädjen var total! Älskade vän, varför måste vi jobba om varandra helt? Misär! Förutom det har jag mest hoppat runt på de hårda golven i mina rosa arbetskläder. [lite som en gris] Katarina varit med, bättre kan det inte bli!

Får fortsätta på mitt schema en månad till, vilket betyder LÖN! Ja, nu håller jag på att leta lägenhet. Kanske man hinner få sig en till i början på nästa år. Jag hoppas! :)

Nej, får försöka ringa mina vänner igen, försöka få med ngn ut. Vill inte sitta här hela min rast...

Emma, hör av dig ikväll. Uppskattar INTE att du inte mått bra. Hjälper självklart till om det är något jag kan göra. Om jag inte är på msn finns telefon, okej?!

Kommentarer
Postat av: Anna

hallooooo... :)
behövde en styck paus. jävla pucko som målat med rosa färg här förut...är ju överallt ju!!
Synes imorgon!!
Krams

2007-10-24 @ 16:30:12
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Go möra!! :) Syns ikväll tösa!!
Kram

2007-10-25 @ 06:37:46
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0