klumpigt...

Ja, herregud. Det är så sant som det är sagt, de allra roligaste festerna är de som inte är planerade. Hade svinskoj igår, absolut inte det. Men ja, det blev ju kalabalik. Och denna gång inte pga av mig. Tåls nästan att sägas igen; Inte på grund av mig!! :)

Det blev bråk, vilket medförde att chaufför nummer ett [Patrick] åkte hem tillsammans med Peter. Bara Peter! De andra tre som satt i bilen, någon som tänkte på dem? Njae, inte direkt. Detta medförde att världens bästa Sara fick köra två lass. Hem med första gänget [Icka, Piro, Lotta, Anki] och sen åka upp igen och hämta mig, Jojjo och Keijo. Jag led verkligen med Sara. Hade det inte varit för dagens händelser skulle jag tagit tåget hem. Tacka Sara för den hon är!

Förfesten var galen och förlagd till Jojjos lägenhet. [hostar nästan så jag kräks... snart färdig... sådär] Evelina fick second-thoughts och för att få fler glada människor med oss upp hängde Anki och Lotta med istället. Kul kul! Icka och Jojjo lyckades klämma i sig en 7.0:a sprit på mindre än en timme. Vilket senare kom att resultera i kalabalik, som nämnt ovan. Åkte till Anna och Karls lilla stad vid åtta. Svårt att få parkering. Fin tapet. Heta vildar och roligt folk. Idiotförklaringar, once again. Tequila, vad annars? Inte en cigarett, eloge till Lisa! Och sen tjafs. Nöjesfabriken, vilket inte är skoj. Faktiskt.

Inget ont som inte för något gott med sig, sägs det ju. Inne på Nöjes lyckades jag hitta den finaste norsk jag någonsin skådat. Helt underbart söt, urtrevlig och hade charm till max. Det positiva överväger lätt den något speciella gula jackan han hade på sig. Gul jacka med tillhörande blå halsduk. Ja, är man i sverige ska man väl visa det också. Eller, sägs? Somnade tillsammans i Fredriks soffa en sväng, innan Sara kom och hämtade oss. Ville ha med mig till hotellet, stålsatte mig ut i fingerspetsarna och satt kvar i bilen. Fick ett urgulligt sms förut, åh! :)

I veckan är det höstlov, vilket innebär mer tid med folk som annars har [eller ja, borde ha] näsan i skolbäckerna. Om allt går som planerat är det tänkt att vandra till MacDonalds på torsdag. Emelie, Frida och jag. Om det är ngn rolig själ som vill följa med på vår vandring får ni väl höra av er!

Några bilder från igår, klart de måste få finnas med!

                                  

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha den finaste norsk du skådat ;).Du får vell ta hit han då! så jag oxå får skåda en het norsk har ännu inte lyckats hitta någon själv! ;P. Ja på torsdag blir det troligen vandring :) härligt härligt! ;P

2007-10-28 @ 13:43:18
URL: http://emeluttis.blogg.se
Postat av: Anna

Ni är allt enna bra tokar ni...gå till säffle...

2007-10-28 @ 14:03:32
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: icka

ja ja kvällen blev helt tokig pga mig och min 7.0:a hm!!!! slog slint tyvärr?
hatar mig själv efter detta... jag kan vara så elak!!!.. sorry bara jag ställde till det för alla andra oxå sorry sorry mina vänner... kommer inte hända ien för nu har jag lovat att vara nyckter hedanefter, har ställt till en massa skit under detta året..... nyckter icka hedanefter hörde ni det eller!!!!!

2007-10-29 @ 07:32:42
Postat av: lisa liten

du icka, det lät faktiskt som dagens sämsta idé. nykter icka? oh, nej nej nej! men man kanske inte ska häva en halv sjunolla på under timmen. en regel som jag också bör hålla mig till. på en höft iaf. och du förstörde absolut inte allt. förstörde mest för dig själv. [o kanske lite för peter o sara också] tror dock att de flesta andra hade trevligt ändå! fråga jojjo? :)
det är faktiskt tillåtet att bli dålig ibland!

2007-10-29 @ 11:50:00
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0