inse sina brister

Ja, och det har jag gjort. På tok för många gånger också... När jag väl insett dem blir det ångest och skit till följd. Vem begär dock att man ska vara perfekt? Ja, inte begär jag det av någon jag känner iaf. Man kan väl kanske inse totala brister, och försöka göra något åt dem? Tröttheten är hög, och ja... Det är ju fan att det inte ens hjälper att man försöker hjälpa, försöker säga till. Inte bara en jag pratar om, absolut inte. Det finns allt några stycken. Mycket som är lättare sagt än gjort, but what the heck? Måtta? Oh yes!

Idag har jag iaf tagit itu med en av mina 'brister'. Det är galet gott att äta alldeles för sent på dagen. Galet gott med stora G:n. [stora bokstäver rakt igenom till och med] Så, för att få ett slut på allt småsmaskande var jag, på min rast förut, iväg och köpte bantningspulver. Låter illa, särskilt eftersom det är jag som köper det... Varför ordna sig ner i skiten igen? Well, tänker inte det låta gå så långt. Jag vill bara få bort allt småäteri. Kanske börjar jag äta bättre på dagen också, om jag vet att jag bara får äta en påse pulver till kvällsmat och sen inget mer. hm. Ja, för jag tänker ABSOLUT inte byta ut alla mål, neeeeeej! Bara kvällsmaten. Blir det kris får jag väl knapra i mig ett äpple eller en morot.

Har ju fått mig en stegräknare (igen) också. Samt en ful gul reflexväst som jag inte tänker tala högt om. En tävling inom Åmåls Kommun där man ska börja röra på döfläsket. Eftersom jag knarkar promenader när jag har en stegräknare lär jag ju återigen få ont i mina fötter. Förhoppningsvis på bekostnad av ett smalare jag. Fördelar mot nackdelar! :) I wont care. "Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen"  [andreas, saknar dig!!!]

Ingen Anna-dos igår, suck.  Förhoppningsvis blir det en massa Anna-doser på torsdag och fredag istället. Me like!

Icka imorgon hoppas jag på. Lite för lite av henne i mitt liv också.

Gårdagen vill jag bara glömma. Ingen idé att försöka prata med en vägg, det har jag insett nu. Vad som kommer hända härnäst vet jag inte, men det får väl tiden utvisa.

Over and out! [ - "Vi tiner'n på kamin!"]

Kommentarer
Postat av: Anna

Pulver är rätt äckligt tycker jag, men hjälper det dig så... Själv är jag ganska knepig i huvet nu pga inga kolhydrater i en vecka, men vågen pekar ju neråt så :)
Ska bli underbart att ses på torsdag o fredag! Får du delad tur på fredag så mutar jag chefen din :)
Puss

2007-10-03 @ 09:32:04
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: icka

Hejsan gummsis!!!! :)
såg du bilden hihi fan många jag har :)
roligt värre det vi gjorde tycker jag måste vi göra om alltså....
hel TOKIGA vart vi...
Gumman lilla det e för lite Lisor i mitt liv oxå..... får bättra mig hör jag det... jag får dra in lite på peter hihi...
Tänk bara vackra tankar och kom oftare hit.....

2007-10-03 @ 19:49:38
Postat av: Arriz

Ha, 18 dagar efter ditt gb-inlägg på lunar hittade jag hit, wow, stort:S
Erhm, ja...hej hopp, lycka till med projekt nadaätapåkvällarna, svårt, men de går:D

2007-10-04 @ 00:36:06
URL: http://ruffsi.blogg.se
Postat av: Anna

Jaha, det går länge mellan varven du skriver här... :( Tråkmåns... :)
Pusselipuss

2007-10-10 @ 10:06:42
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0