ändrade planer

Var ute o vandrade med ett styck emeluttis och ett styck knubbelubba förut. Himla trevligt om ni frågar mig! Blev aningen svinkallt, och hostan trängde fram. Otroligt ovänligt, otroligt bestämt! hmpf. Birgitta skulle ta med ngn morfininnehållande hostmedicin imorgon. Hoppas verkligen jag slipper andnöd, och att den tar bort hosthelvetet. Jag blir vansinnigustast! Faktiskt!

Igår var det jobb och promenad som gällde. Utan Frida, dock tillsammans med Emelie. Samtalsämnet var kalaskul, och timmarna bara rusade iväg. Allt som allt var vi nog ute i närmare två och en halv timme. Tråkigare sätt att fördriva tid kan hittas! Jag bara undrar, vem var det? ;)

Imorgon var det planer på att träffa Sara. Hon var lika sugen på att åka utomlands som jag och Jojjo, vore himla trevligt om hon följde med. Likaså Anna. Åh, hade varit kalasers! Ja, vi får väl se om vi får fram några planer. Vår tant-vän Jojjo ska väl på Bingo, så henne får man väl upplysa via telefon senare på kvällen... :)

Sovmorgon imorgon. Eller inte. Börjar kl åtta. Dock en timmes mer sömn än planerat, tacka Sibel och hennes kräftor för det. Hoppas morgondagen förlöper utan krångel. Sen är det ledigt. Ska se till att jag slipper jobba på fredag, för då ska vi vandra till Säffle. Frida pretty sucken on Donkasfood, Emelie och jag are sucken on pizza. Vi får se. Digitalkameran ska självklart med. Naturbilder!! tss. Thörrise, jag klår dig lätt! Dypölar, släng er i väggen! ;)

Anna... Se till att ordna ditt sovrum. Mysdagar med dig behövs snarast!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom på några riktigt bra utlandsplaner!!! Gråter för att jag inte är där ni är när ni är ute o går, vill ju också med!!! :( Dock inte till Säffle, ni är tokiga!!!
Självklart ska jag skynda mig med sovrummet, mys är efterlängtat!!
Kram

2007-10-30 @ 20:24:06
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Och du förresten, jag vill också ha sån där morfinmedicin!! Den är jättebra men tyvärr på recept...

2007-10-30 @ 20:34:47
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0