wides min, jobb & icka

Sådär, nu har man varit ledig i hela två dagar. Underbart, men konstigt nog så känns det faktiskt som en evighet. Träffat vänner, druckit kaffe, druckit glögg, käkat pepparkakor och kollat på Happy Feet. Det är vad jag gjort. Underbart med riktiga päs-dagar. Nu är dock de lediga dagarna över, och klockan tre ska jag befinna mig på jobbet. Rätt skönt faktiskt. Veta precis vad jag ska göra. Sen lär ju lönen bli rätt trevlig också, eftersom helgdagarna denna månaden är riktigt många. Soft!

Wides min här igår. Det var väldigt många pepparkakor, glada miner, ledsna miner och en hög med skratt. Precis som det brukar vara. En 'feel-good'-dag för min del. Om det var samma för henne vettekatten. Trevligt sällskap iaf, det är bra.

Fick igår reda på att min Icka ska sommarjobba på mitt jobb i sommmar. Vår gemensamma plan är nu att försöka få jobba ihop. Igen. Tänk så underbart! Har nog aldrig haft så galet kul på jobbet som när jag jobbade med henne. Visit imorgon också, ska bjuda på kaffe. Hoppas att det inte avskräcker henne ;) tss.

Kanske borde ordna mig ett utseende också... Ser lite ut som hej kom och hjälp mig. Och det är verkligen inte positivt, urk. Jenny, Malin och Katarina väntar. Dags att bege sig snart tror jag bestämt...

Kommentarer
Postat av: icka

hehe fan go du !!!!! kaffe kaffe gött gött.... e på G nu hihi kram

2007-11-17 @ 09:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0