vintervit semester

Satt framför datorn med Jojjo ståendes alldeles bredvid mig. En fråga dök upp i huvudet, åka till Bolänge nu?! Jojjo lika på som klister, trodde att vår endagssemester var ett faktum. Grabb ett av två där uppe var lika på som Jojjo. Kalas. Platta hår. Packa trosor. Leta kläder. Vilka jävla skor? Efter det gick allt i stöpet. Grabb två var inte alls lika på som vi tre andra. Nej nej. Han tyckte det var på tok för mkt snö plus att han tydligen skulle bort imorgon. Så det sket sig.

Några minuter av lycka resulterade senare i absolut ingenting. Kul. Inte!

Trodde jag skulle få krama lite på Anna också. Åker ju vägen förbi Karlstad... Även det sket sig. Kanske får ta mig en tur upp ändå. Kolla lite på IKEA, kramas o vandra runt. Hade varit mysigt och himla välbehövligt. Något annat som dock är välbehövligt är pengar, och jobbet man måste till för att få dem. Så blir det jobberbjudande, så blir det jobb.

hm. Har fortfarande ett uns av hopp kvar. Jag vill upp till Borlänge och ha en vintervit semester. Om än bara i någon dag...

Kommentarer
Postat av: Anna

jag blev också superglad!! och sen vart det inget...tråkigt...
hoppas på lite sällskap nån dag härnu,saknar dig ju!!! fest den 8e förresten!! :)
PUSS

2007-11-25 @ 23:23:24
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0