new pics

Ytterligare en dag som snart är slut. Även denna dag har innehållit jobb. Skönt och förhållandevis kul. Var lite om-möblering på kontor och i skåp. Nu är det bara till att vänta och se om vi får ris eller ros av resterande personal. Ordinarie personal, vill säga. Det är ju varken jag eller Birgitta. Jaja, time will tell.

Jojjo och jag tog igår de hetaste korten man kan tänka sig. Hittade även en någorlunda ny bild på mig, som jag faktiskt är nöjd med. Får ordna upp dem här. (om ni undrar vad Jojjo har på huvudet på någon bild, så är det bara en fez. no panic! tss.)

                          

(Lisa på Jojjofest)           (igår i säng)                       (Jojjo m fez!!!)                 (Jojjo)

Ja, det var kul. Ber om ursäkt för min osminkade nuna på andra bilden. Men men, jag hade faktiskt jobbat i tio timmar. Fler bilder lär komma, ska försöka öka mitt kamera-användande.

Lägenhetskoll blev det ingenting av idag, kanske att det blir imorgon istället. Jag är iaf lovad att få den, om jag nu vill ha den. Det har de sagt, J & M. Bra det :)

Grattis på födelsedagen Mormor. Du fattas mig oerhört mkt! Hoppas vi ses snart, om inte annat så i drömmarnas land! :) *älskar dig*


Kommentarer
Postat av: Arre Barre

Ruskigt snygg:))))

2007-11-25 @ 02:50:45
URL: http://ruffsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0