möjlig flytt?

Fegheten är total, och jag skäms såklart. Varför i hela friden ska jag tycka det är jobbigt och ringa o prata med folk jag inte känner? Sitter kvar sen barnsben, då jag samlade mod i drygt en trekvart för att ringa o tacka för ett påskbrev. Jag tycker det är hemskt, och ränderna verkar inte ha gått ur. Nej nej. Tacka sina vänner för att de inte har samma problem. Jojjo gjorde sin plikt som fadder, och ringde. Kanske inte bara berodde på min totala feghet, utan också hennes vilja av att få mig som granne. (förstår henne, vem vill inte bo nära mig?! tss.)

Sagt och gjort. Hon ringde. Så nu ska vi förmodligen iväg och titta på lägenheten i början av veckan. Går allt vägen blir det väl en preliminär inflytt i början av februari. Känns fint. Egen lägenhet. Allt är bara mitt mitt mitt. Dricka kaffe hemma hos mig. Baka... Åh, kärlek! Blir till att önska sig nödvändiga saker i julklapp. Som tex... En massa sprit! :) Får ju bunkra! hehe.

Man måste ju ha glöggkvällar också. Så får väl bunkra en hel del glögg också. Alltid finns det väl någon som kan dricka glögg med mig, våren till trots. Åsa finns ju! (*saknar*) 

hm. Ett steg närmare en myskväll med Felicia! *kärlek*

Kommentarer
Postat av: icka

va gött gumman om du får den nu hehe å flyttar samma månad gör vi i sånna fall oxå hihi kram gums

2007-11-17 @ 16:45:37
Postat av: Anna

Gött med eget är det ja. Då får du nog gäster lite då o då om du har tur (eller otur beror på hur man sert)
:)
Hoppas du får en mysig lördag, själv smuttar jag på ett glas vin härnu :D
Pusseli

2007-11-17 @ 17:07:09
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0