lotterivinst!

Igår vann jag indirekt på lotteri. Hade fått mitt nya VISA-kort, och begav mig med räserfart till automaten. Varenda krona var kvar, och glädjen därför enorm. Kände mig nästan 12.000:- rikare, och ja... Vad ska man säga? Kärlek!

Idag har det varit jobb för hela slanten. En vidrig delad tur, dock himla trevligt. En av fröknarna Bengtsson på kvällen, Katarina i förmiddags. Kul kul. Likväl som jag sitter hemma och mest kostar pengar, kan jag ju vara här och tjäna pengar. Det går bra. Min kompis Malin jobbar ju på andra sidan också. Kul kul.

Jojjos hus ikväll. Blir fint. Idol och förmodligen också en kebabsallad. Gott! Måste ju på ett eller annat sätt fira att jag 'vunnit' pengar. Nära till jobbet imorgon också. Klockan lär väl ringa halv sju. Nästan helt lagom.

Tänker på dig, konstant och hela tiden. Förlåt för att jag inte ringt. Orkar inte... Gör ont. Vill inte vara nedstämd, vill inte att du ska märka det. Pratar dock med folk, så jag vet hur det går med dig. Till veckan ringer jag nog, och förhoppningsvis kommer jag också och hälsar på. Hoppas verkligen att du mår bättre snart. För du saknas fruktansvärt. Hemskt att inte kunna ta en kaffe, eller en snabb promenad. Vet att du har hört att jag ska kolla lägenheten nu i helgen (förmodligen). Snart kan du komma hem till mig och dricka kaffe. Så kan jag ordna den finaste smoothie du kan tänka dig, i min rosa /eller gröna/ mixer. Det blir bra. Det kommer bli bra. Du och jag, vi ska bli bra. Det har vi sagt. PoP, PPP och traktor3 [***]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0