Joshua i min själ!

Har haft musikmaraton med mig själv. Och nästan med samma låt också. Timme efter timme... Hör och häpna, inte är det Jack Johnson som stått för tonerna heller. Nej, nu är det Joshua Radin som gäller. Han gör låten "Only you" så underbart bra. Lugnet infinner sig, och en bubblande känsla uppstår. Fixa låten, för ert eget bästa!

Sitter nu inne på youtube och kikar runt efter bra musik. Går underbart bra. Kommer inte ifrån Timmy Curran dock. Han är grym! Snart dock, då ska jag börja min resa... Lisa är på jakt efter nästa Jack Johnson, Joshua Radin eller Timmy Curran. Hoppas på det bästa!

Fortfarande sjuk. Inget att rapportera. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma-Lena

*hrrrm* nu är jag här och läser :) Sluta nu med att va sjuk, vet du jag tror du är övertränad.... Precis som jag ;)
Kram

2007-11-08 @ 14:54:38
Postat av: Anna

Jag vet, han är underbar!!! Gissa vilka låtar som går på repeat här nu... only you säger jag bara!!
Men min känsla är inte bla nu... :(

2007-11-08 @ 15:53:22
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0