iPod-problem!!

Jag har lovat mig själv att försöka plinka ner några ord här, så gott som varje dag. Vad händer? Well, total idétorka. Inte hänt ngt vidare kul idag. Jobb, jobb, jobb. Har tjatat mig trött om detta himla jobb.

Försökte vara snäll förut. Var iväg och handlade lite magsjuke-mat till Gunilla, och lämnade det till henne. Det och två saker till. Hon ville ge mig pengar. Eh, NEJ! Kan ta dem när hon inte kräks längre. Då är de bra. Nu är de värda noll och ingenting, om inte ännu mindre. En femtiolapp fattigare - tre dagar utan kräks rikare. Ja, det funkar för mig. Särskilt med tanke på att jag en dag kommer återfå en gul lapp med ett fruntimmer på. Kalasers! :)

Har idag, eller iaf nu på kvällen, börjat reta upp mig på folk. Tänker på allt och ingenting, med irritation som följd. Varför irritera sig på de som betyder mest? Ja, den som ändå ngt svar hade.

Måste verkligen uppdatera min iPod snart. Har ingen aning om hur jag ska ordna allt på rätt sätt. Har ton med musik på den redan. Eftersom vår externa hårddisk [pling: dagens svåraste ord!] har pajat totalt, har därmed också all musik försvunnit. Illa värre, eftersom den uppdaterar mediebiblioteket var gång man ansluter musikspelarmöjängen. Slutsats: all min underbara musik försvinner, från min fyrkantiga älskling, i ett nafs! Dock är det väl så, att en iPod utan Timmy Curran är ingen iPod värd att nämnas. Lite som att ta tjuren vid hornen. Eller; win some - loose some.

Så, får väl helt enkelt ägna kvällen åt att ladda ner musik. Nygammal. Sån jag indirekt har. Åh, vilket mas!

"Blue eyes, you're the reason for my change"

Kommentarer
Postat av: Anna

Blue eyes är verkligen min favvolåt just nu.
Saknar dig i mitt liv liten lisa!! Varför ska du bo så långt borta??!! :(

2007-11-01 @ 19:48:21
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0