finurligt

Kom att tänka på min favortaffär i London, alldeles nyss. Var ju bara tvungen att surfa in på sidan. Och där infinner sig lite av samma myskänsla som i riktiga affären. Alla små tuffa knappar, kläder och liknande... Och det är bara att köpa.

Denna blev jag frälst i, första gången jag var i London. Var inte inne i affären vidare länge, och rotade inte igenom lådor efter uppiggande småsaker. Men denna, en t-shirt med detta tryck, den lyckades jag allt lägga ögonen på (dock inte vantarna, tyvärr). Jag vill ha! Peas on earth, är det inte sött så säg.


Fick också en sak av Ida, i julklapp förra året. Något för oss, något som medförde skratt. En liten ask med tuggummi, med sötaste trycket ever på. Boys are stupid, trow rocks at  them.  Även saker med detta tryck går att finna i Londonaffären. Hon köpte den dock på Bluebox.

Självklart måste jag ju nämna hemsidan, David & Goliath. Pay a visit, lovar att ni kommer gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0