en häger?

Äntligen kommit hem från mina tio timmar på jobbet. Kul att jobba natt, visst. Trött blir man dock, går absolut inte att undvika. Nu är den dock över, och eftersom sömnen tycks hålla lite lite på sig, tänkte jag skriva lite här.

Har hittills idag lyckats gå hela 5.000 steg. Nollställde självklart klockan tolv inatt. Duktig Lisa!

hm. Alla helgona nu, vill verkligen till Mormors grav och hälsa på. Tända ett ljus eller så. Hoppas mamma väntar till jag vaknat med att åka dit, för jag vill med! Annars får jag väl vandra dit själv, kanske någon som vill följa med. Ida pratade på det, får väl se om hon är på humör för det imorgon.

Alla helgona innebär ju också halloween. Halloween innebär fest. Tycker alla. Jag ska tydligen med. Vilka och var är fortfarande inte helt bestämt, lär väl förhoppningsvis märkas imorgon.

Vilken snäll man du har! tss. Ja, vissa resonerar ju på ett sätt, andra ett helt annat. Ett som är säkert. Well, metallen kommer saknas. Indirekt som direkt. Bara att ordna, annars blir det pisk!

Sömnen hägrar, och fåglar är inte att leka med.

Puss på låret, barr i håret*

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du sovit gott!!
Här njutes av underbart väder...ingen fest för mig tyvärr. Har en lugn helg.
Puss puss

2007-11-03 @ 10:51:31
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0