bokstäver & alkohol

I'm E, and I know it! ;)

Ytterligare en helg som börjar närma sig sitt slut. För ovanlighetens skull är jag noll bakis. Se där, tom jag kan! Jobb jobb jobb, jag ser det som mitt hinder. Mitt hinder och min räddning. Missar mycket roligt, slipper mycket jobbigt. Jaja, jag får ju pengar. Så slutsatsen är väl ändå att det är positivt!

Jag lär ju ha blivit dement. Har letat leg och kontokort i flera dagar nu, helt utan framgång. Värdelöst. Inte har jag spärrat något heller. Är ju faktiskt säker på att jag lagt det någonstans. Var i helvete då? Ja, fråga inte mig. Jag har noll koll. Vill ut i skogen och leta, men orka gå. Antingen får jag väl gå dit, eller så får jag gå in till stan. Återigen, noll ork. Jag har jobbat och är fortfarande inte helt frisk.

Sov hos J inatt. Mysigt! Ostbågar, lightläsk och en film. Kikade lite kort från barndom, tss. Så söt, så söt! Tog en sväng på stan innan vi tjatade halva natten. Trevligt. Hoppas det går bra att jobba inatt! :)

hm. Konstigt det blivit det sista. Ingen kontakt alls nästan, inte vidare kul. Tjafs, jag vet. Trodde dock inte att det var så himla farligt. Saknar dig, men är faktiskt mest irriterad. Åh!! Ja, får väl hoppas att det blir ändring.

För övrigt måste jag bara berätta en sak till... Har jobbat med min kompis idag. Hon heter Malin och är kalas! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte första gången du tappat bort leg...kollat i fickan?? :)
Måste ses nu snart här!!!
Kram

2007-11-18 @ 20:13:49
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: icka

HEJ GUMMAN!!!! OJ HAR DU TAPPAT BORT SÅNNA VIKTIGA SAKER AJ SÅ TRÅKIGT....JAG VET HAR GJORT DET SJÄLV....
SES TILL ONSDAGEN KRAM

2007-11-19 @ 12:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0