antifull & obakis

Ord ett kan faktiskt ha två betydelser. Lisa var igår helt nykter, vill säga antifull. Och Anti, som vi skjutsade till stan, var full. Anti-full. Se så kul man kan ha! :)

Var vrålsugen på fest igår. Massa vin och glada människor. Blev dock inte så. Har ju lovat mig själv att iaf vara nykter till nästa helg, så då får det bli så. Trots att vi blev medbjudna ut, Jojjo och jag.

Sov till halv ett, åt en lyxfrukost bestående av havrefras, mjölk och morotsjuice. Härliga tider. Läste till detta i nyaste Elle-tidningen. Feel good-frukost till max! [raggsockarna var självklart på!]

Var till Netto och handlade en sväng förut. Blev frukt, nyttigt bröd, tvål och diskmedel. Lisa leker huslig härnu härnu! :) Billig frukt, känns bra. Kanske man kan börja leva på det igen, himla soft.

Vill hem till mor min ikväll, och sova där. Kanske börja plocka ner saker i flyttlådor... Men framförallt, väga mig!! Jag måste se om denna veckan medfört ngn viktnedgång. Av storleken på kläderna att döma lär svaret vara ja. Men man ska inte ropa hej förrän gräset är grönare i gläntan, det vet jag.

Jag vet att du har det bra, och det känns skönt att veta. Du tycker att det var bra att det blev som det blev, då är vi två. Huvudsaken är ändå att du med tiden kommer förbi allt som är jobbigt, och får se på det med andra ögon. Jag vet själv att allt som är jobbigt inte bara kan försvinna hux flux, man får lära sig leva med det. Hoppas det blir samma med dig. Du saknas oerhört, det vet du. Och tomten kommer välkomnas med varm hand, I promise! ;) älsker dig, wennens min.

Dusch nästa, dags att bli våt, ren och het! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0