Peace & Love

Weeei, biljetter bokade och uthämtade. Dags att äntligen sticka iväg på en festival! Peace & Love i Borlänge, bättre kan det nog inte bli. Med mina heta flickor, Frida och Ida, i högsta hugg! Jag ska ha kul, bigtime. Skriv it upp!

Denna månad kommer inte bli riktigt som alla andra månader. Antal jobbdagar kommer nog bli ungefär fyra/fem stycken. Ska jobba hela sommaren lång, och jag pallar inte jobba hela tiden. Ja, vissa fattar iaf. Så nu är jag nästan ledig konstant. Dålig lön blir det, får leva på det jag fick tillbaka på skatten! :)

Bulgarien, riktigt kul. Även om många kvällar innehöll mindre roliga saker, men jag överlevde. Var underbart att komma härifrån. Allt försvann, underbart! När man kom hem igen började allt på nytt. Fy fan! Jag vill iväg igen... :/

Till helgen verkar det inte bli något speciellt. Kanske Karlstad, kanske Alingsås. Känns dock som om det inte kommer bli varken det ena eller det andra. Ja, ja. Det får bli som det blir. Får nog en bra helg oavsett vad som händer.

Rosa pingvinskor, mascara, kortbyxor, deo och ögonskugga inhandlat idag. Härligt! Alltid kul när man hittar saker man vill ha!

Sitter hos Frida nu och laddar ner musik för fulla muggar. Massor med musik som kommer spelas i Borlänge. Kärleksfullt! Underbar musik, det kan jag lova!

Det var så längesedan det var vi. Men saker som hände dyker fortfarande upp i mitt huvud. Synd att det skulle bli som det blev. Du var så bra, du är det säkert fortfarande. Hoppas du vet det...

Kommentarer
Postat av: lilla E

oh, så hittade man din blogg med! hehe. Va roligt.. ;)

2007-06-15 @ 16:55:16
URL: http://emmaljung.blogg.se
Postat av: ........

så otroligt glad för din skull, att du har hittat någon att älska...att må bra med. även om jag saknar dig något fruktansvärt ska du veta!! sitta vid en dörr i hallen i timmar o lyssna på grym musik, att ta långpromenader med, att bara veta att du finns där när livet känns för jävligt. önskar du kunde finnas där nu. bara ta en kaffe o prata. vill veta hur du mår. vill bara kunna ta telefonen o säga hej. vara din vän igen. du fattas mig.......vet att du inte gillat en del val jag gjort i livet. o jag kan väl erkänna nu att jag valde fel. får väl skylla mig själv antar jag... man lär av sina misstag har jag hört. man kan inte förändra någon, det vet jag nu. att en person kan få mig att må så bra. göra att jag känner mig vacker o älskad, för att i nästa stund trycka ner mig totalt både fysiskt o psykiskt. i sådana situationer har jag tagit luren o varit på väg att ringa för att sedan komma på att vi inte pratar längre.....

snälla gummes mitt, kan du inte tänka om?

vill vara din vän igen, om än kanske bara lite...



du kommer alltid att finnas i mitt hjärta i min själ o i mitt sinne.

det hoppas jag att du vet :)

o jag kommer alltid finnas här för dig. du kan alltid höra av dig om det är nåt, oavsett tid på dygnet o vad det än handlar om.

Min dörr är alltid öppen...



W



2008-07-24 @ 01:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0