Warg

Lite som det efternamn jag skulle haft, om Mormor inte gift sig med Morfar. Well, nu vet ni det. Man ska ju lära sig något nytt varje dag, och nu har jag bidragit till detta. Thank me!

Min randiga tröja, som är på sk semester i Trollhättan, trivs nog inte vidare värst, då den tydligen har gått ner i vikt. Bara för att den ville bli torr efter ett bad i tvättmaskinen. Synd att min (fd) värmande älskling inte förstår vidare mycket, och besökte en jävla torktumlare istället för att självtorka. Jag ska adoptera bort den, och få en ny istället. Det kan den ha, det gamla aset.

Idag har jag gjort ungefär ingenting. Besök på mammas jobb, skuttade till Intersport och köpte en turkos fleecetröja i strl 170. Soft när man kan inhandla barnkläder, de har en tendens att kosta mindre. Etthundrafemtio svenska enkronor kostade den, och ptja... Det kändes ju bra!

En snabbvisit på Illern. Hann med Bella, Elvisa, Tina, Gullan, Maria, Birgitta, Katarina, Anneli, Prapai, Kristina, Jojjo, Marianne, Vera, Marie och Anna. tss. Kul att bo nära jobbet, trevligt tidsfördriv. Sen frukost när jag väl kom hem. Havrefras och mjölk, vad annars?!

Kaffe hos Icka, lika trevligt som alltid. Köttfärssås och spaghetti efter det, lite som min och Jojjos måndagskvällsmat.

Jobb imorgon, 13.30-21.00, med Katarina. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det bara några dar kvar!! Fick tågbiljetterna igår, underbart. jag säger bara - riktig kebab!! :)
Puss o kram

2007-12-04 @ 17:48:20
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0