vrilfull! :)

Att dricka i ensamhet är faktiskt underskattat. Då menat ett par glas, och inte snorfulleri. Bara för att man inte blir fullast hemma, betyder tydligen inte det att man inte kan bli det sen. Hujedamig. Först var det Therese och Linnéa. Sen Sarah och Ida. Efter det blev det Carro, Sara, Carola och Anna-Karin. Sen kollade Anna och Mikaela bort, och de blev mitt sällskap till HC. Väl där träffade jag en lakritsshot på en bardisk, som jag ingick varm bekantskap med. Tack David! Sen skymtade jag ett styck Jeanette och Emelie. Och när jag begav mig från utestället no1 hade jag sällskap av Carro igen, tror jag. Helvete tore. Fördelen med fest i Åmål är ju att man alltid känner någon. Igår kände jag många. Bra skit! Kvällen avslutades med en pizza vid en trappa. Tror jag kom hem vid halv fyra. Herre min jeeeet. Bra kul hade jag iaf!

Frisörtjat från min sida. Varför tycka att det är så hemskt att jag helst bara vill börja gråta? Det hemska är att jag faktiskt inte skojar. Det gör ont i min själ när folk pratar om frisörbesök, hår eller hår eller hår. Förlåt mitt tjat igår, i vilket fall som helst.

Söndag? På söndag? Ja, tjena. Once again, sorry. Fast nu var du nästan lika illa själv! Fast det går bra. Eller va? Hah, kul vare iaf :)

Tydligen gör det inte ont. Ont att göra sönder och sätta dit. En plan för tisdag? Hett så det förslår. Ge mig. Våga mig. Tvinga mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Antar att du nu efter gårdagens bravader inte orkar med BMB ikväll??
Kramis

2007-12-08 @ 12:18:12
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0