underbara

Var hemma till mamma en sväng förut. Besök av världens bästa Anders & Per-Olov stod på tapeten. De kom, de sågs, de segrade. Attans så synd att man inte träffar dem oftare. För de är bannemig heeeeelt underbara! Planer för våren gjordes upp. Önskar att det blir London i vår igen. Så underbart. Utan Mormor dock, inte kul. Skönt att kontakt med hennes syskon upprätthålls, de är för söta båda två; Ulla-Be(r)th och Anders.

Smärta i halsområdet... Jag kan inte annat än skratta. Jag är fanimig fenomenal! :)

Snart blir det vin igen, härliga tider det. Flarran står i kylen och bara väntar på att bli tom. I'll do my best, wish me luck!

En egen nyckel till lägenheten. Och här bor vi, min fadder och jag! haha! :D




Ägg är nyttigt. Man kan äta PRECIS HUR MÅNGA SOM HELST!!! För det har Jojjo sagt. Och vill jag äta tolv ägg på en dag, så gör jag det! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig här...sitter hemma o har det tråkigt...hade sett fram emot en kväll på bmb med dig... :(

2007-12-08 @ 18:58:48
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0