times two

Fest i dagarna två, hur underbart roligt som helst. I fredags bet jag mamma, igår bet jag Carola. Får ge mig med det där, något som jag lovat både mig och Ida. Imorgon är en bättre dag, det vet jag det.

Fredagens fest resulterade i kalabalik, fast på ett himla kul sätt. Bland annat. Lördagens fest var taktiskt oplanerad och förbannat trevlig. Det var skoj på hc, hör och häpna. Träffade en och annan iller, en brevman och lite andra trevliga människor. Det är bra. Dagens mående är positivt, och de enda sviterna från igår skulle väl isf vara skakningarna inombords. Något som bara märks när jag går, då jag besöker fler väggar, stolpar, brevlådor och dörrar än vanligt. Så planen för dagen skulle väl egentligen behöva vara att sitta still, men inte då. Ska åka och hälsa på min long lost Ida. Ida-faktorn ligger i bott, då jag inte träffat henne på snart två veckor. Det svider. Senare ska det dock gå över, det känns tryggt.

Måste ordna mig ett utseende värt att visa upp. Någon sa igår att det inte kunde vara svårt. Ack så fel han hade. Ser förmodligen ut som ett utskitet äpple idag, but hey - that's life. Jag hade ju iaf kul igår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0