sara says

Lyssna på Sara, hon tycks ha rätt. Iaf i det hon sade i helgen. Det stämmer faktiskt. Iaf för tillfället... Tycker jag verkligen att nästa alla är grymt fina? ptja. Det är väl en god tanke? Att alltid se ngt fint i folks utseende. För när jag är på totalt tvärhumör ser jag nog allt som är negativt, fult och vidrigt. Det måste ju betyda att jag är glad, för nu ser jag faktiskt ngt fint hos varenda kotte. Och är jag glad mår jag bra. Så helt enkelt, tacka Sara för att jag mår bra! :) thanks, vännen. [logiken är på topp...]
image44
Idaprat igår. Hon ska preliminärt få komma hem nästa veckan. Komma hem, komma hem. Så de där volangkakorna kan ätas närhelst hon orkar. Det var tydligen inte bra, fast skrattet ekade. Jadu, tösa mi... Allt kommer bli bra!

Ska skaffa mig en nedräkning här. För snart kommer min bättre hälft, eller ngt sådant, hem. ÅSA! :) Saknar henne ton, och det är baskemig inte kul alls. Lesbian army-tröjan måste ordnas. Ska prata med han den där, you know.

Hinder - Lips of an angel, bättre låt får man leta efter!!

[den meget vackra granen finns att köpa på Rusta. Och nej, det är inget skämt!!]

Kommentarer
Postat av: Anna

Granen är HEMSK!!! Man kan inte ha en ROSA gran!! huu...
Det är ju det jag har sagt i flera månader att den låten är UNDERBART bra!! :)
Puss puss

2007-12-05 @ 14:53:07
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Petra

Håller med föregående talare, en rosa gran...*ryser*

2007-12-05 @ 14:54:38
URL: http://angelio.blogg.se
Postat av: Lisa

Hoppas folk inser att även jag totaldissar denna gran. Det enda den duger till är en möjlig juliafton, någon som vill komma? :D

2007-12-05 @ 16:14:59
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0