galet

Denna helgen kan beskrivas med ett ord; FEST! Eller desto fler... Urkul, minnesluckor, vin, charmiga människor, piercingar, bröderna fluffs lillebror, fina frisyrer, lite mat, urinvägsinfektionsvarning, underbara människor, prat, hångel och en stor portion charm.

Planen, om ny livsstil, gick i stöpet. But what the heck, vad göra? Det var ju charm. Ack så jobbigt... *iiiiih*

Väntar på att Jojjot ska sluta jobba nu. Sen blir det en sväng till Borlänge. Kommer hem igen på tisdag, kul kul. Till piercingstället imorgon, boka tid till J. Kan Lisa våga måntro? Jag har ju ett val. Inbakad fläta gjord av Anna (fläskläppen), eller en tungpiercing. ptja. Ångest!

Ta bort det positiva från person ett, lägg allt till person två. Blir det lättare då? Once more, jobbigt härnu.

Anhörigträffen var trevlig, alla nöjda och glada. Fick tom i mig en bit smörgåstårta. Bravo! Trött wie ein as nu, lär somna innan karlstad. Stackars J som måste köra... Jag ska poppa. Poppa till kvinnan i mitt liv; AMANDA! :) Då kanske sömnen skiner med sin frånvaro iaf ett tag. Håll tummarna! Jenny, lovar att jag ska höra av mig. Vi kommer ta oss upp helskinnade. Tro inte annat.

[kanske får låna herr A:s dator, då blir det bloggat. annars skrivs här igen på tisdag eller onsdag]

Ha det kalas, det ska jag! pusses*

Kommentarer
Postat av: Frida

Du ska pierca dig ! :D

2007-12-09 @ 18:50:11
Postat av: Anna

Skojar du!! Är detta telepati eller?? Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg din överskrift för dagen... Hmm...kolla in min!! :)

Hoppas ni får det kul i Borlänge!

Kramis

2007-12-09 @ 19:59:02
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0