FÄÄÄÄÄÄRDIG!

...lite som Sigrid i Beppes Godnattstund. :) Nu är jag i vilket fall totalklar med alla julklappar. Om jag vill. Preliminärt blir det ngt mer till Mamma & kusinen imorgon, om vilja, ork och tid finnes. Återstår att se.

Morgondagen: piiiip. piiiiip. dags att vakna. mobiltjut totalt. ordna ordna ordna ordna. smink. bilfärd. jobb. jobb. jobb. rast: julgranspynt, paketinslagning, andas, julklappsinköp(?), bilfärd. jobb jobb jobb. traditionsenliga kvällspizzan. andas. julskinka. paketinslag forts. julutstyrselskoll. soooova.

Julafton: piiiip. piiiip. dags att vakna (05.30). dusch. hårblås. hårplatt. fina kläder. smink. ordna ordna ordna. bilfärd. jobb. julmys med katarina. jobb. jobb. jobb. julmys med katarina, malin, sibel. jobb. julbord a la Illern. jobb. jobb. springmarsch - FARMOR. julbord a la brita. släkt. kalle anka. julgodis. snaaaark a la släktingar. julklappar. glada miner(?!). bilfärd - mor. ANDAS! julbord a la mamma. disk. julklappar. julgodis. julgröt. tv. mys. sömn.

Normalt sett brukar jag ju inte jobba på julafton, vilket väl känns sådär. Roligare saker kan man ju hitta på. Nu är det som det är, och det blir säkert fint ändå. Längsta julaftonen någonsin lär det bli iaf. Vakna halv sex... Oh.

Dagens bästa: springturen av någon. Vackert, den värmde totalt!

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, visst är han fantastisk. Mumma! Han vill jag ha i julklapp.
ja, myskväll o det ja. Jobbar min tredje & sista natt inatt, o sen är det jul. ledsen att jag inte hört av mig, men så jävla trött. Men vi kan väl se efter jul?

2007-12-22 @ 20:07:52
URL: http://emmaljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0