borlänge härnu härnu

Javisst, där befinner jag mig nu. Jojjo är iväg o käkar mat med herrn, jag sitter kvar hemma. Kvar hemma med en aliendator framför näsan. Det är ju alltid något. Klart de unga tu ska få umgås lite själva, så länge jag får vara kvar hemma i min ensamhet. Faktiskt.

Blivit lite shopping idag. Känns bra. J bokat tid för piercing, inte jag. Hon får ta på mig istället, faktiskt. För jag är bannemig det fegaste som finns. Eller ja, nästan iaf. Eller hur W ? ;) ptja. En annan gång kanske, who knows? Inte nu iaf. Ska ju festa med älskade Bella på lördag, preliminärt. Blir nog fint. HC once more, varför inte bara försöka tröttna? tss.

Jag tycker nattens samtal var det fräckaste på länge länge länge. En sms, ett svar. Klister i ett hörn, mången mil från Åmål. And then, blinkade telefon. Vem? En jäkla pizzeria!!! Jag fattade noll. Fattar bättre nu, fast ändå inte. haha. Söt du, det är bra iaf. Ingen fara på taket med mig.

Kommentarer
Postat av: lilla E

samtal från en pizzeria? du förvirrar mig mer än sällan du unga fröken.

2007-12-10 @ 21:24:38
URL: http://emmaljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0