solbränna

grinig till max, det är jag det. fy för den lede! kan ju i alla fall hurra för att solbrännan börjat bli någorlunda befintlig. vädret är fint och jag sitter inne. bärbar dator, ge mig. suttit och trixat med personligt brev och cv hela dagen. på word? nej nej. det finns inte. wordpad såklart, skit är vad det är!

kan faktiskt vara lite glad, med tanke på att jag förmodligen kommer få träffa Anna och Emmelina i helgen. som sagt, lite positivt! :)

helgen som var vill jag bara glömma, mer än vad som redan är borta. delete it, bigtime! vett, hur menar du nu?

diskett, cykel, skrik, dator-mas, städning, träna?. något måste göras, för inte kan jag sitta här.

Kommentarer
Postat av: Emmelina

Tack tjejen! Du e så grym (K) Sköt om dej och ha alldeles underbara dagar!! :D

Kraamar till tusen!

2007-04-21 @ 17:55:18
URL: http://emmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0