återigen

Yey! Det tog mig så mycket som tio månader att återigen börja skriva i denna blogg. Det kan tänkas bero på att jag nästan inte förstår någonting, eller att jag är lat. Fast mest sant är nog att det är en kombination.

Vad har då hänt i mitt liv sedan sist? Jag har varit tillsammans med Christian, Sveriges sötaste kille. På alla sätt och vis. En Ferrarigalen typ som jobbar som kock. Bor i Sunne. Och som sagt, är hur fin som helst!
Sedan har jag och Andreas provat på det där med kärlek till varandra, något som faktiskt visade sig att det inte skulle fungera alls. Men nu har vi provat och vi är lika bra vänner nu som innan. Fast med lite mer insikt om varandra.
Jag har planerat att börja plugga till hösten, hör och häpna. Massör, behandlingsassistent eller liknande, eller ett miljöprogram någonstans i Sverige är vad som är på tapeten.
Folk som Therese, Emma, Micha, Hanna och några fler har hoppat in bland mina vänner och jag umgås med dessa personer mer än gärna. Robin är för övrigt tillsammans med Hanna. Kärlek tror jag det stavas.
Jag har varit ute och rest lite. London med Mamma, Mormor, Anders och Per-Olov. Korfu, ö i Grekland, tillsammans med Linda. Det var trevligt.
Sen har jag gått upp en hel del i vikt, något som jag nu har börjat få bort igen. På ett bra sätt, måste jag väl tillägga här. Så skönt att slippa allt tjafs som var under närmare tre år.
Har tyvärr tappat lite av kontakten med Maria. Det är synd. Men det är väl sådant som händer, kan jag tänka mig. Vi lever rätt olika liv. Men vi träffas allt ibland och då är det hur trevligt som helst.
Åsa är kär och det tycker jag är underbart!
Sedan tycker jag att det är dunderkul att jag börjat umgås med Gunilla. Hon är bland de fräckaste människor jag känner. Hur rolig som helst och bryr sig till max. Thanks love!

Det har förmodligen hänt bra mycket mer, men det är nog vad som är allra mest väsentligt.

Jag hoppar vidare i vardagen, som är fylld med vänner, mys, film, och annat. Blir det bara lite mer jobb och lite mer fest kan jag inte vara lyckligare. Eller ja, det vore väl om jag fick åka ut och resa. Något som jag faktiskt planerar. Tillsammans med någon...

Puss på låret, barr i håret

Kommentarer
Postat av: anna

härligt att höra att det e fint med dej. det var alldeles för längesen som vi träffades, inge bra alls ju. tycker att det e riktigt roligt att du ska börja plugga, uppsala kanske? ;)
sköt om dej så ses vi till jul.
pusselipuss

2006-11-20 @ 18:17:39
URL: http://coachanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0