klassfest

Igår var det äntligen dags för den efterlängtade klassfesten. Den var nog planerad i nästan ett år, och igår runt åtta var det dags. Körde på lite irritationsprat hemma hos Åsa före. Med Emma, från klassen, och Åsa. Hade jag kunna gjort något, hade jag gjort det. Bara så du vet, Ös.

Skjuts med 'Emma med söta skrattet' till Tommy. Skål och skratt, många var där. Kramades runt och högg in på Astin. Efter en stund ringde Anna som körde bil och drack vin. Ja, precis. tss. Missade huset och åkte fel, vad gör man? Hon hittade rätt efter ett tag iaf. Pratade en hel del med Åsa L, Robins brud. Meget trevlig! Pontus var där han också, klasskompis från lågstadiet, parallellklass i mellanstadiet. Sen for han till Göteborg, och sen till Australien. Men nu bor han i Sverige igen. Kul kul.

Trevligt som fan var det iaf. Uppsala eller Chalmers? Ja, tävlingen var ett faktum. Och på en klassfest, hur tävlar man? En fest. VI SHOTAR! :) Smart, Tommy! Efter sex rundor, Alfred och Oskar som tävlade, var det dags för grabbarna grus att springa runt kvarteret. De försvann skitlänge och flög in i fönster när de kom tillbaka. Ja jävlar. Men Alfred, det är väl bara som så att vissa är lite mer bisexuella än andra, eller hur? Robin, du kan väl hänga på? haha. Himla folk. Det sitter i fortfarande, kommentaren om vår klass. "Man är inte för full så länge man kan ligga på golvet utan att hålla i sig". Och igår var ingen för full, så sett.

Vem fan vill äta tjallad? Så länge man kan ligga ner, är man ju hemma liksom. SKROTUM! Hårdare än vanligt. Ravioli från ÖB till frukost. Ring mig, jag ringer dig. Rationera strömmen. Jämföra löner om fem år. KOSOVO! Vi buggde en pimp. Han blir så full så fort han får sprit i sig. Farmaceftsoffan! Jag fradgar typ. Det är två homser! Vad är det här för jävla kalsonger?

Ja, inte konstigt att man saknar den klassen inte. Blev nog flertalet heta foton, kan jag tro. Ska ringa Robin någon dag och få foton från Kroatien. Kanske kan be honom slänga med några bilder från igår också. Vi får kika på't.

When Nv3a goes Croatia, Croatia goes gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0